Garone Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Assassin's Creed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
badankan Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Golden compas Fast det fick jag.Men jag bytte in det samma dag mot cod4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Uncharted men bara för att det var för kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Turok, jo för jag hade höga förväntningar, men spelet svek. Men du undrar som man kört, och jag körde ju då bara demot, och vart väldigt besviken allfall. Kan fortfarande tänka tanken att Turok skulle kunnat blivit otroligt grymt om de gjordes rätt. Annars äre Need for Speed Pro Street, som inte når upp till kraven av ett racing spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Det är nog.. Dragon ball Burzt limit (Ursäkta stavningen) Det är det sämsta, provade det på någon sak jag var på :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Av de sämsta spelen jag köpt...Far Cry 2. Det är bra, men det håller inte samma klass som mina andra spel, Uncharted: Drake's Fortune, Ratchet and Clank: ToD och MGS4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 soul calibur IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Av de sämsta spelen jag köpt...Far Cry 2. Det är bra, men det håller inte samma klass som mina andra spel, Uncharted: Drake's Fortune, Ratchet and Clank: ToD och MGS4. Far Cry 2 måste spelas "rätt" om man ska kunna njuta av det. Likadant med Crysis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Jag vet, men jag håller fortfarande Uncharted: Drake's Fortune, Ratchet and Clank: ToD och MGS4 högre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 det där spelet till Wii som jag inte kommer ihåg vad det heter, det släpptes tidigt och man sprang runt med katana, ett japanskt spel altså. riktig skit. just det ja, Red Steel hette det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Far Cry 2 har grafiken och animationen rätt, men deras story uppbyggnad är jobbig, och att åka runt från plats till plats för små saker som kill him, destory that är inte så jäkla motiverande. Jag har kört en hel del Far Cry 2 men inte besegrat storyn ännu, för jag känner mig inte motiverad nog. Var lite offtopic men jag såg att ni skrev om de, och eftersom detta är ett forum ville jag att ni skulle veta vad jag tycker haha ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 det där spelet till Wii som jag inte kommer ihåg vad det heter, det släpptes tidigt och man sprang runt med katana, ett japanskt spel altså. riktig skit. just det ja, Red Steel hette det :) No More Heroes? Har aldrig spelat det men har sett bilder på gubbar med svärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.