Ceto Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Ifall ni har problem med eran server om den säger STEAM Validation Rejected Så ska ni gå in i eran dedicated mapp sen in i cstrike sen gör en ny textdokument och spara den som steam_appid Sen går ni in och Skriver 10 ( 10 Är till Counter Strike ) Sen sparar ni nu funkar det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppedoli Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 inte för mig :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 2 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Då gör du något fel kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 (redigerat) Enklare guide: Gå till: Program Files> valve> steam> steamApps> *Steam namn*> Dedicated server> cstrike; Gör en text fil där den ska heta steam_appid Det ska stå 10 i den. Redigerat 6 Februari 2010 av nomercy421 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 När jag ska spara textdokumentet så står det att jag inte har behörighet att spara filer i den mappen :(. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 När jag ska spara textdokumentet så står det att jag inte har behörighet att spara filer i den mappen :(.Är du admin på datorn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 När jag ska spara textdokumentet så står det att jag inte har behörighet att spara filer i den mappen :(.Är du admin på datorn? Ja, min egen dator och har bara en användare, så att det borde vara administratörkontot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 När jag ska spara textdokumentet så står det att jag inte har behörighet att spara filer i den mappen :(. Är du admin på datorn? Ja, min egen dator och har bara en användare, så att det borde vara administratörkontot. Du vet vad jag heter på steam? Jag är shooter Jag kan det mästa om hur man fixar sånthär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Ja, min egen dator och har bara en användare, så att det borde vara administratörkontot.Gissar att du har vista eller W7. Då måste du köra notepad som administratör först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Ja, min egen dator och har bara en användare, så att det borde vara administratörkontot.Gissar att du har vista eller W7. Då måste du köra notepad som administratör först. Om du har windows xp ska det inte vara några problem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snokis Skrivet 19 September 2011 Rapport Dela Skrivet 19 September 2011 Jag som inte har en "valve" mapp. hur gör jag då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 7 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 Jag som inte har en "valve" mapp. hur gör jag då?Gå till:Program Files --> steam --> steamApps --> *Ditt ACCOUNT* --> Dedicated server/Counter-Strike --> cstrike/cstrike_swedish Gör en text fil där den ska heta steam_appid Det ska stå 10 i den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg