DonaldDuck Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 (redigerat) Uh, PC är väl extremt långsam leveling? EDIT: Nu ville en kille på sythe ha 50M på en lv. 3, kommer väl vara upptagen med det ett tag då. ;) (Den får ju självklart inte gå över lv.3) Redigerat 29 Oktober 2009 av DonaldDuck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 80 magic är level 60 i det nu :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Jag kan nog komma på ditt party Rapto. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 OKEJ PC VAR RIKTIGT SEGT! Jag vill bara ha cb lvl 85/har 84 så jag kan göra questet smoking kills. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 OKEJ PC VAR RIKTIGT SEGT! Jag vill bara ha cb lvl 85/har 84 så jag kan göra questet smoking kills. PC e bra i hög lvl, när du köper exp till en skill i 90+, annars är det sämst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 En liten uppdatering, jag ska slå 99 fletch på lördag nästa vecka. Ni som vill kan få vara med, kanske vi kan ha ett house party dylikt, jag har combat ring och sånt.Så, vilken tid och world? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 (redigerat) Tagit 78 wc nu, tog ett nytt random och fick 50/52 Firemaking... Lär väl bli några fler levlar, då det går ganska snabbt =) Anledningen till att min FM är att FM är värdelöst i Free, så jag har inte brytt mig om den =) Redigerat 31 Oktober 2009 av Luxaxix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Undead: det där var nog fan ett av dom onödigaste inlägg jag läst,om du inte gillar runescape kan du väl hålla det för dig själv? jag tror ingen här är så värst intresserad av vad du tycker om runescape, Dam... håll dig lite on topic... mitt nya mål är att levla 75 i mining har level 72 nu :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Woot!! Fixade level 99 fletch idag. =p Lite bilder ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 (redigerat) Grattis Raptomex! PS: det är ju jag i bilden ovanför :D! Mitt namn är Cola-L0ver. OnT: 69/70 Attack. Ska skaffa på ett par minuter ;-D Redigerat 1 November 2009 av SnuffZieZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 (redigerat) Mitt mål är att bevisa att runescape är det sämsta spelet som finns :D Men mitt egentliga mål är nog att glömma att runescape finns, och att jag slösade 2år av mitt liv på den gojan. 2 är ju inte så mkt... har spelat i 5 år... eller slösat så du kallade det.... EDIT: gz till 99 fletch rapto. Redigerat 1 November 2009 av Viruz256 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Woot!! Fixade level 99 fletch idag. =p Lite bilder ;) Gratz Raptooozzz, synd att du inte höll ett party :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg