KuroKaktus Skrivet 1 November 2008 Rapport Skrivet 1 November 2008 Hejsan alla wow spelare. Jo vad gillar ni för addons? Dom här gillar jag. Namn: Quest helper. Information: Man kan se vart man ska döda för quest. Namn: Atlas Information: Man kan kolla hur instanserna ser ut. Namn: Atlas lot Information: Man kan se vad bossar troppar för nåt.
Nittionio Skrivet 1 November 2008 Rapport Skrivet 1 November 2008 Questhelper är rätt skön att ha. Atlast loot kan osså vara bra att ha. Deadly boss mods e rätt nice med ^^ Så ser när bossarna gör såna abilitys och sånt för dem som inte vet.
Satisfaction Skrivet 1 November 2008 Rapport Skrivet 1 November 2008 Cartographer och Questhelper. Med Cartographer kan du se den outforskade delen av kartan och lite sånt...
Sidney Skrivet 1 November 2008 Rapport Skrivet 1 November 2008 Skulle ni inte kunna länka era addons ni gillar? Titan Panel: Den visar koordinater, pengar, hur trasiga dina saker är och mycket mer på en "remsa" högst upp så du slipper öppna bags m.m. för att se det.
KuroKaktus Skrivet 1 November 2008 Författare Rapport Skrivet 1 November 2008 Ska göra det när jag lägger till nya nu när du nämnde det.
Blitzcat Skrivet 1 November 2008 Rapport Skrivet 1 November 2008 Antagonist; Visar dina fienders cooldowns
Apex Skrivet 1 November 2008 Rapport Skrivet 1 November 2008 X-perl Unit Frames - Ändrar utseende på hur ditt, dina fienders och gruppens "porträtt" ser ut.
Sidney Skrivet 2 November 2008 Rapport Skrivet 2 November 2008 X-perl Unit Frames - Ändrar utseende på hur ditt, dina fienders och gruppens "porträtt" ser ut. Ändras bara själva bilden eller? Hur ser bilden ut då?
Rullis Skrivet 2 November 2008 Rapport Skrivet 2 November 2008 Deadly boss mode. Sjukt skön, speciellt med alla boss-special attackar dem gör, skitbra o veta =)
ExorZ Skrivet 2 November 2008 Rapport Skrivet 2 November 2008 DBM Atlasloot (inte nödvändigt) Bartender4 (inte nödvändigt) Grid (inte nödvändigt) Naturcombat (nice för pvp) Omen Ratingbuster (inte nödvändigt) Recount (inte nödvändigt) X-Perl UI (inte nödvändigt)
KuroKaktus Skrivet 2 November 2008 Författare Rapport Skrivet 2 November 2008 Skulle du kunna skriva vad allt gör?
Signify Skrivet 2 November 2008 Rapport Skrivet 2 November 2008 (redigerat) Recount - Visar Dmg/healing etc. Enda addonen jag inte klarar mig utan. DBM - Bra om man kör PVE, dock inte 100% nödvändig om du kan fighten och vet vad som händer. Omen - Var riktigt bra, men med tanke på hur de justerat tank-classerna, så kommer threaten inte att vara ett problem, vilket gör detta addon lite onödigt. Redigerat 2 November 2008 av Xenophobia
Rekommendera inlägg