Maenster Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Shuee , har ett problem Ska göra en ny twink har jag tänkt, jag har en lvl 25 shaman . jag e sugen på att göra han 49 twink med Dual wield och stormstrike specc , men samtidigt tar det både tid och massvis med guld =/ Jag vet inte vad jag ska göra ..... Hjälp mig Pl0x :'-< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Det kan bli så att BGs ger XP i WotLK så ingen idé att twinka innan man får reda på om det stämmer eller inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 3 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 vad jag vet så kommer det finnas en knapp där du kan välja mellan honor och xp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 vad jag vet så kommer det finnas en knapp där du kan välja mellan honor och xpKälla? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Det kan bli så att BGs ger XP i WotLK så ingen idé att twinka innan man får reda på om det stämmer eller inteSka de kopiera WAR ännu mer? .________. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zanter Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Det kan bli så att BGs ger XP i WotLK så ingen idé att twinka innan man får reda på om det stämmer eller inteSka de kopiera WAR ännu mer? .________. Vad har dom kopierat hitills? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Det kan bli så att BGs ger XP i WotLK så ingen idé att twinka innan man får reda på om det stämmer eller inteSka de kopiera WAR ännu mer? .________. Hur kom war till? Jo, genom iden av WoW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Det kan bli så att BGs ger XP i WotLK så ingen idé att twinka innan man får reda på om det stämmer eller inteSka de kopiera WAR ännu mer? .________. Om spel tillverkare inte lånade lite idéer från andra spel tror du helt ärligt att det skulle komma nya spel så ofta som det gör då? : | Och vad menar du med ännu mer? Detta enda jag har märkt att War har kopierat WoW så mycket så att Blizzard borde vara uppe i deras.. ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Det kan bli så att BGs ger XP i WotLK så ingen idé att twinka innan man får reda på om det stämmer eller inte Ska de kopiera WAR ännu mer? .________. Om spel tillverkare inte lånade lite idéer från andra spel tror du helt ärligt att det skulle komma nya spel så ofta som det gör då? : | Och vad menar du med ännu mer? Detta enda jag har märkt att War har kopierat WoW så mycket så att Blizzard borde vara uppe i deras.. ja. Alla MMORPG's använder sig av motorn som EQ uppfann. ( Tror iaf att EQ var första MMO't. ) så det är ganska meningslöst att tjata på vem som kopierade vem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Det kan bli så att BGs ger XP i WotLK så ingen idé att twinka innan man får reda på om det stämmer eller inte Ska de kopiera WAR ännu mer? .________. Och vad menar du med ännu mer? Ett av alla exempel: Siege weapons Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Omg 1 sak, kom med 50 så kan vi börja snacka redigt, sluta whina istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg