Hoppa till innehåll

29 Eller 49 ?


Maenster

Rekommendera inlägg

Shuee , har ett problem

Ska göra en ny twink har jag tänkt, jag har en lvl 25 shaman .

jag e sugen på att göra han 49 twink med Dual wield och stormstrike specc , men samtidigt tar det både tid och massvis med guld =/

Jag vet inte vad jag ska göra .....

Hjälp mig Pl0x :'-<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kan bli så att BGs ger XP i WotLK så ingen idé att twinka innan man får reda på om det stämmer eller inte

Ska de kopiera WAR ännu mer? .________.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kan bli så att BGs ger XP i WotLK så ingen idé att twinka innan man får reda på om det stämmer eller inte

Ska de kopiera WAR ännu mer? .________.

 

Om spel tillverkare inte lånade lite idéer från andra spel tror du helt ärligt att det skulle komma nya spel så ofta som det gör då? : |

 

Och vad menar du med ännu mer? Detta enda jag har märkt att War har kopierat WoW så mycket så att Blizzard borde vara uppe i deras.. ja.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kan bli så att BGs ger XP i WotLK så ingen idé att twinka innan man får reda på om det stämmer eller inte

Ska de kopiera WAR ännu mer? .________.

 

Om spel tillverkare inte lånade lite idéer från andra spel tror du helt ärligt att det skulle komma nya spel så ofta som det gör då? : |

 

Och vad menar du med ännu mer? Detta enda jag har märkt att War har kopierat WoW så mycket så att Blizzard borde vara uppe i deras.. ja.

 

Alla MMORPG's använder sig av motorn som EQ uppfann. ( Tror iaf att EQ var första MMO't. ) så det är ganska meningslöst att tjata på vem som kopierade vem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kan bli så att BGs ger XP i WotLK så ingen idé att twinka innan man får reda på om det stämmer eller inte

Ska de kopiera WAR ännu mer? .________.

 

Och vad menar du med ännu mer?

 

Ett av alla exempel: Siege weapons
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...