Northwest Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 nån som vet hur man får bort den j*vla skiten som skickar länkar via msn?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Menar du den där Sweet saken elr nu vad det heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Vad snackar du om? Kan du förklara lite bättre så man förstår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 4 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 asså en kompis skickade en länk och så tryckte jag på den :_ och så stodd det att jag skulle ladd ner Active X och så gjorde jag det och nu skickar jag ochså länkar fast jag inte vill. man kan inte kontrollera det och man kan skicka även om man är offline. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Då har du fått virus i din dator! jag känner nog till den viruset! jag kan tro att den personen som skapade den viruset kan se vad du gör och kopiera din kod var du än loggar in! ende sättet är att få tag i bra antivirus program som kan klå viruset! jag kan tro att det är nod32,avg. eller jag vet ej! jag vet iallafal en kompis som hade en speciel skiva som tar bort sånt virus och gör så hans dator släcks ner! gå aldrig på länker mer! får länkar kan vara livsfara! det kan förstöra dina datorer och m.m! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Då har du fått virus i din dator! jag känner nog till den viruset! jag kan tro att den personen som skapade den viruset kan se vad du gör och kopiera din kod var du än loggar in! ende sättet är att få tag i bra antivirus program som kan klå viruset! jag kan tro att det är nod32,avg. eller jag vet ej! jag vet iallafal en kompis som hade en speciel skiva som tar bort sånt virus och gör så hans dator släcks ner! gå aldrig på länker mer! får länkar kan vara livsfara! det kan förstöra dina datorer och m.m!laer däj stva? tryck på länkar bäst f*n du vill, men godkänn inte activeX >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Då har du fått virus i din dator! jag känner nog till den viruset! jag kan tro att den personen som skapade den viruset kan se vad du gör och kopiera din kod var du än loggar in! ende sättet är att få tag i bra antivirus program som kan klå viruset! jag kan tro att det är nod32,avg. eller jag vet ej! jag vet iallafal en kompis som hade en speciel skiva som tar bort sånt virus och gör så hans dator släcks ner! gå aldrig på länker mer! får länkar kan vara livsfara! det kan förstöra dina datorer och m.m!laer däj stva? tryck på länkar bäst f*n du vill, men godkänn inte activeX >< använd inte häller IE, byt till firefox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 (redigerat) Du har fått ett "msn", e-mail virus om vi säger så. Antagligen så har du någon fil som smyger bakom din anslutning. Kör en runda med ett anti-virus program. Starta datorn i felsäkert läge och skanna din dator och sedan installera om msn samt activeX. edit* Glömde bort att nämna att det är en trojan som du har fått. Jag har sett detta förut och det är en trojan som spammar din e-post, dvs skickar till dina kontakter. Redigerat 4 November 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Min brosa fick samma virus. En Troja Vundo. Det var riktigt skumt , jag fick installera om datorn åt honom. Spelade ingen roll, laddade ner avg, nod32 osv.. Men inget funkade virus kom tillbaka så fort jag hade tagit bort det. Det var sjukt. Så vi formaterade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Ladda ner Nod32 eller Kasperksy och Spybot Search and Destroy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 wAcko, jag testade faktsikt Nod32 och Spybot. Men det funkade inte heller, tror han måste formatera -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 testa kaspersky då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.