Rammus Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 tror inte det kommer funkar heller. men värt ett försök testa det wAcko säger. Funkar det inte tror jag du för formatera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 5 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 jag har firefox nu istället för IE och har sökt igenom datorn,den hittade inget men antivirus programet har tagit bort trojaner.tror att jag har tagit bort Activex ochså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Jag fick det, av installerade msn och installerade det igen. Har inte skickat några länkar efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 5 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 aa funderar på det,virus programmet tog just bort en trojan vundo nånting hete det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Malwarebytes brukar fungerar skapligt bra annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 (redigerat) i värsta fall kan du ju alltid ladda ner någon annan version av msn, som t.ex. Miranda. betvivlar starkt att viruset kan använda de... Redigerat 5 November 2008 av Dyas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 (redigerat) Vundo är skitstörande virus. Tanka malwarebytes och scanna igenom alla filer med det. Redigerat 5 November 2008 av Desajn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.