Fality Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Vad bra. Barack osama obama är vår nya president. Och det roliga är att han är svart hyad som är också bra. Då blir det mindre rasism i världen och ingen mer värdelöst krig. Obama är från kenya och sudan. Tänk om han klantar sig rejält då? Blir han inte en "j*vla svarting" (speciellt i amerikanernas ögon) då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 (redigerat) Jag är faktiskt EXTREMT glad idag, och förhoppningsvis glad veckan ut. ;) http://akidabroad.files.wordpress.com/2008/03/st-obama-of-assisi.jpg Redigerat 6 November 2008 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 text Efter att ha läst detta inlägg så: 1. Garvade jag ihjäl mig. 2. Insåg jag hur lite du faktiskt förstår och att du tror att du är insatt och försöker verka insatt. haha nu skall vi inte vara taskiga. Han har varit taskig i alla sina inlägg, där jag skrivit. Förstår inte varför? Jag har ju inte gjort något. //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 (redigerat) text Efter att ha läst detta inlägg så: 1. Garvade jag ihjäl mig. 2. Insåg jag hur lite du faktiskt förstår och att du tror att du är insatt och försöker verka insatt. haha nu skall vi inte vara taskiga. Han har varit taskig i alla sina inlägg, där jag skrivit. Förstår inte varför? Jag har ju inte gjort något. //Megadeth off topic han gör så mot alla skit i honom on topic jag visste att han skulle vinna Redigerat 6 November 2008 av 1337gamer007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 text Efter att ha läst detta inlägg så: 1. Garvade jag ihjäl mig. 2. Insåg jag hur lite du faktiskt förstår och att du tror att du är insatt och försöker verka insatt. haha nu skall vi inte vara taskiga. Han har varit taskig i alla sina inlägg, där jag skrivit. Förstår inte varför? Jag har ju inte gjort något. //Megadeth off topic han gör så mot alla skit i honom on topic jag visste att han skulle vinna Hur kunde du veta att han skulle vinna? Är du synsk på något sätt? Du kunde ju ha sagt till mig så kunde jag ha satsat lite pengar på det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 text Efter att ha läst detta inlägg så: 1. Garvade jag ihjäl mig. 2. Insåg jag hur lite du faktiskt förstår och att du tror att du är insatt och försöker verka insatt. haha nu skall vi inte vara taskiga. Han har varit taskig i alla sina inlägg, där jag skrivit. Förstår inte varför? Jag har ju inte gjort något. //Megadeth Snälla, du överreagerar. Jag menade inte att vara taskig, bara att visa dig att du faktiskt inte är så insatt som du verkar tro. De jag är taskiga emot har retat upp mig, och du har retat upp mig och många andra (tro mig, jag har frågat dem) dessvärre har jag aldrig varit taskig mot dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 (redigerat) Jag visste att han skulle vinna Obama 4ever :P :cool: Redigerat 6 November 2008 av Umbreon24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 ja nice att obama vann, tror dock inte att han kommer leva upp till allas förväntningar. gz anyways, valvakan var underhållande :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 ja nice att obama vann, tror dock inte att han kommer leva upp till allas förväntningar. gz anyways, valvakan var underhållande :gitarr: Säg någon politiker som har levt upp till allas förväntningar någonsin och jag ger dig en puss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 GRATTIS BARRACK HUSSEIN OSAMA OBAMA!AHAHHAHA OSAMA? HAHAHA *GRÅTER AV SKRATT* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Nej ärligt han heter så i mellannamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Stora Gratulationer Till Obama! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.