TiredRacoon Skrivet 7 November 2008 Rapport Skrivet 7 November 2008 Nej ärligt han heter så i mellannamn. Nej, han heter Hussein i mellannamn. Barack Hussein Obama. Citera
JingleHell Skrivet 7 November 2008 Rapport Skrivet 7 November 2008 Ja. Och han knäcker sönder Bush. Citera
Musten Skrivet 7 November 2008 Rapport Skrivet 7 November 2008 Han är inte president än, han blir det nån gång i Januari. Tills dess är George W Bush fortfarande president. Citera
Aircondition Skrivet 7 November 2008 Rapport Skrivet 7 November 2008 Han är inte president än, han blir det nån gång i Januari. Tills dess är George W Bush fortfarande president.Någon som påstått något annat? Citera
JingleHell Skrivet 7 November 2008 Rapport Skrivet 7 November 2008 (redigerat) Jag chansar på att du talade om vad jag skrev och jag håller fast vid att han knäcker bush. jag sa inte att han är president än -.- Redigerat 7 November 2008 av JingleHell Citera
Gäst Ubuntu Skrivet 7 November 2008 Rapport Skrivet 7 November 2008 Nej ärligt han heter så i mellannamn.Du kan ju mycket. Han heter Barack Hussein Obama, inget mer. Ta reda på fakta och tro inte allt folk säger. Citera
Easton Skrivet 8 November 2008 Rapport Skrivet 8 November 2008 Skönt att Obama vann. Han kan avsluta kriget i Irak. Skönt att inte McCain vann, han var ju som en gammal krigsveteran. Citera
DiRtY Skrivet 8 November 2008 Rapport Skrivet 8 November 2008 Att Barack vann visste ju alla, hoppas bara vi svennar får ta del av vinsten nu:D Citera
Garone Skrivet 8 November 2008 Rapport Skrivet 8 November 2008 Att Barack vann visste ju alla, hoppas bara vi svennar får ta del av vinsten nu:D Ehm? Hur hade du tänkt dig det? Citera
Xade Skrivet 8 November 2008 Rapport Skrivet 8 November 2008 Bra att han vann, McCain skulle nog varit det sämsta USA kunde göra. Hoppas han sitter 8 år och blir avbytt av Al Gore eller någon :) Citera
Ryssfemma Skrivet 9 November 2008 Rapport Skrivet 9 November 2008 Nice att han vann =) Han har samma mellannamn som mig! Citera
Gäst Ubuntu Skrivet 9 November 2008 Rapport Skrivet 9 November 2008 Bra att han vann, McCain skulle nog varit det sämsta USA kunde göra. Hoppas han sitter 8 år och blir avbytt av Al Gore eller någon :)Al Gore, världens största hycklare? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.