TiredRacoon Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Nej ärligt han heter så i mellannamn. Nej, han heter Hussein i mellannamn. Barack Hussein Obama. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Ja. Och han knäcker sönder Bush. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Han är inte president än, han blir det nån gång i Januari. Tills dess är George W Bush fortfarande president. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Han är inte president än, han blir det nån gång i Januari. Tills dess är George W Bush fortfarande president.Någon som påstått något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 (redigerat) Jag chansar på att du talade om vad jag skrev och jag håller fast vid att han knäcker bush. jag sa inte att han är president än -.- Redigerat 7 November 2008 av JingleHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Nej ärligt han heter så i mellannamn.Du kan ju mycket. Han heter Barack Hussein Obama, inget mer. Ta reda på fakta och tro inte allt folk säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Skönt att Obama vann. Han kan avsluta kriget i Irak. Skönt att inte McCain vann, han var ju som en gammal krigsveteran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Att Barack vann visste ju alla, hoppas bara vi svennar får ta del av vinsten nu:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Att Barack vann visste ju alla, hoppas bara vi svennar får ta del av vinsten nu:D Ehm? Hur hade du tänkt dig det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Bra att han vann, McCain skulle nog varit det sämsta USA kunde göra. Hoppas han sitter 8 år och blir avbytt av Al Gore eller någon :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Nice att han vann =) Han har samma mellannamn som mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Bra att han vann, McCain skulle nog varit det sämsta USA kunde göra. Hoppas han sitter 8 år och blir avbytt av Al Gore eller någon :)Al Gore, världens största hycklare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.