xnx Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 (redigerat) Någon som ska köpa GoW 2 ? Redigerat 7 November 2008 av xnx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wakosh Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 (redigerat) Jag har förhandsbokat Limited edition. Det här spelet kommer äga! Redigerat 6 November 2008 av wakosh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 hade tänkt att köpa det på elgiganten nu när de bara tar 399, men sen visade det sig att en polare redan hade röhandbokat de så kan ju bara spela med han sen eller låna det, det e ju gratis:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Klart man ska :) har redan förhandsbokat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Jag har redan köpt det O.o Spelet är verkligen bra. Inte så bra som jag hade förväntat mig ^^ //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Blir nog till jul! Har ingen Xbox 360 just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Blir nog till jul! Har ingen Xbox 360 just nu. Vaffö itte då? RROD eller? Det är säsong för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Blir nog till jul! Har ingen Xbox 360 just nu. Vaffö itte då? RROD eller? Det är säsong för det. Nej jag är längre upp i landet och pluggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 6 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Själv ska jag nog köpa det snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Var inte direkt ett stort f*n av GoW, så kommer nog inte att ta risken och köpa GoW 2. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kowax Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Jag köpte Collectors edition. Riktigt coolt tycker jag att det är. BTW, är det någon som vill ha en Gold-plated Lancer Assault Rifle? http://www.powergamer.se/category/nicklasblogg/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.