Gäst wAcko Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Häromdan formaterade jag min hårddisk och installerade Windows Vista Ultimate 64Bitars. Var en j*vla massa inställningar för att få det utan värdelöst skit. Måste säga att det är mycket snyggare och "fräschare" än XP men fy f*n vad det käkar minne. Vet att många har problem med drivrutiner etc men har inte stött på något problem än. Till alla vistahatare: Förutom drivrutiner, vad är det för fel på vista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 (redigerat) Det är väl någon tuff trend att hata Vista och älska Apple? Själv skulle jag fortsätta att använda Vista om det fanns x64 drivrutiner (x32 finns) så att jag kunde spela in med mina instrument. Edit: Att skaffa 4GB RAM är såpass billigt att man inte får använda memory hog argumentet. Redigerat 6 November 2008 av Fality Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Vista är skit. XP kommer vara bättre ett tag till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Vista är skit. XP kommer vara bättre ett tag till.Varför är Vista skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 (redigerat) Vista är skit. XP kommer vara bättre ett tag till.Varför är Vista skit? för att dragonaids blir automatiskt cool om han säger det. Men jag tycker iaf mindre om vista pga att den där menyraden där uppe (Arkiv Redigera... etc) inte finns. Sen kan man inte spela äldre spel. Sen funkar inte vissa program med det. Och det käkar relativt mycket minne. Men vet att man iaf kan stänga av UAC och sidbaren. Redigerat 6 November 2008 av Overkill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Har inte haft något problem med att spela äldre spel, jag använder mig av kompabilitetsfunktionen. har inte heller haft något problem med program än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 (redigerat) Kan man spela Zelda Classic på vista då? http://www.zeldaclassic.com (Version 1.92 inte 2.10) Redigerat 6 November 2008 av Overkill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 (redigerat) Har aldrig haft problem med vista heller. Kan man spela Zelda Classic på vista då? http://www.zeldaclassic.com (Version 1.92 inte 2.10) vrf skulle man? Redigerat 6 November 2008 av TheGreatest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Har aldrig haft problem med vista heller. Kan man spela Zelda Classic på vista då? http://www.zeldaclassic.com (Version 1.92 inte 2.10) vrf skulle man? Bara undra med tanke på att jag kanske ska skaffa Vista snart (dual-boota) och lirar Zelda Classic ibland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Kan man spela Zelda Classic på vista då? http://www.zeldaclassic.com (Version 1.92 inte 2.10) Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Vista är skit. XP kommer vara bättre ett tag till. Varför är Vista skit? för att dragonaids blir automatiskt cool om han säger det. Men jag tycker iaf mindre om vista pga att den där menyraden där uppe (Arkiv Redigera... etc) inte finns. Sen kan man inte spela äldre spel. Sen funkar inte vissa program med det. Och det käkar relativt mycket minne. Men vet att man iaf kan stänga av UAC och sidbaren. Skit snack OverN00b. Lär dig stava mitt namn. Blir irriterad på sånna som dig. Är det inte min åsikt om Vista är dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Vista är skit. XP kommer vara bättre ett tag till. Varför är Vista skit? för att dragonaids blir automatiskt cool om han säger det. Men jag tycker iaf mindre om vista pga att den där menyraden där uppe (Arkiv Redigera... etc) inte finns. Sen kan man inte spela äldre spel. Sen funkar inte vissa program med det. Och det käkar relativt mycket minne. Men vet att man iaf kan stänga av UAC och sidbaren. Skit snack OverN00b. Lär dig stava mitt namn. Blir irriterad på sånna som dig. Är det inte min åsikt om Vista är dåligt? Dragonrapedintheassaids. Stör mig på såna som dig. Till alla vistahatare: Förutom drivrutiner, vad är det för fel på vista?Du kanske borde förklara vad som är dåligt med det istället för att säga att det är skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.