Hoppa till innehåll

Invandring.


fishmaster
 Dela

Rekommendera inlägg

Nu förstår jag inte riktigt hur de genom att titta på siffror från Danmark komma fram till hur mycket asylsökande kostar för Sverige. För övrigt så är det helt enkelt Sverige/Danmark som suger på att behandla asylärenden.

 

Och jag väntar med spänning på länkarna om Rockefeller.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 787
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Dessa personer kontrollerar våra samhällen, alla val...all ekonomi m.m....inflationen är bara ett utav deras knep.

Det hålls årligen tror jag, senast i Athen nu 15-17 Maj.

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Bilderberg_Group

 

Bilderbergarna har hållit flera möten i Sverige: Saltsjöbaden (1962),; Saltsjöbaden (1973),; Stenungsund (2001, i samband med EU-toppmötet i Göteborg) ...

 

"Årets Bilderbergmöte

Eftersom deltagarlistorna för mötet inte är officiella är det svårt att ta reda på exakt vilka som deltog. En grekisk tidning har dock publicerat en lista på 113 stycken som skall ha deltagit. Vi hittar där Sveriges utrikesminister - Carl Bildt, partiledare för Folkpartiet - Jan Björklund, chefstrategen för Microsoft - Craig Mundie, bankiren – David Rockefeller, USA:s finansminister - Timothy Franz Geithner, chefen för tidningen Washington Post - Donald Graham, Natos generalsekreterare - Jaap de Hoop Scheffer, Finlands premiärminister - Matti Vanhanen, bankirerna Jacob- och Marcus Wallenberg och många många fler ur den styrande ”eliten”."

 

 

 

 

ROCKAFELLER FAMILJEN!

Finns massvis med fakta, dock så blir mycket borttaget...fanns en bra film på youtube med länkar osv men den tog dom bort! måste varit ett misstag. :P

 

http://www.theforbiddenknowledge.com/hardt...r_bloodline.htm

Redigerat av Stahlhelm
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fishmaster får vänta lite till. Du skriver mycket!

Väntar ivrigt på att få höra om hur jag har fel om precis allt jag skriver.

 

 

"skrivet vadå?" :huh:

 

 

haha mm, han kanske låter det dra ut på tiden bara...sen glömmer han det? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så jag ljuger? Allt jag sagt om överrepresentation är falskt?

Upplys mig tack.

 

Jag förstår ärligt talat inte vart du fick för dig att jag tror att alla utlänningar är 'våldsbrottslingar'?

Är det så oaccepterat idag att tala om vad som verkligen händer, för att det handlar om olika folk? Direkt är det rasism och hur man hoppat till slutsatser om att "alla" är det och en massa annat löjligt tjafs.

 

Så här är det. Det går knappt att säga emot.

 

Invandringen till Sverige är större än till något annat Européiskt land, när man kollar mot total befolkningsmängd är antalet sinnessjukt.

Invandringen ökar varje år, en trend som hållit i sig rätt länge nu.

Invandringen kostar skattebetalarna enorma mängder pengar.

Dessa pengar kommer inte tillbaka i samma takt som de förloras. (Om man får tro på tidigare nummer, 250-260 miljarder.)

Den som försöker låtsas att skatten från invandrare betalar tillbaka allt detta ljuger för sig själv.

Utlänningar är överrepresenterade inom våldtäkt, rån, misshandel, listan fortsätter. Detta har tillochmed fått visats i TV

ett par gånger.

Upp till 4.5 gånger vanligare med utländska våldtäktsmän än svenska.

Högre arbetslöshet bland utländska grupper.

Isolation i vissa områden.

En enorm andel av personrån är mot svenskar, av utlänningar.

 

Och folk försöker låtsas att invandring är generellt bra för oss?

Är det värt det? Att försöka hjälpa folk är en sak, att dölja det verkliga antalet flyktingar är ren korruption för att fortsätta med detta ... förfall av realistiskt tänkande.

Visst, rädda flyktingar. ta in lika många invandrare som andra länder. Sluta dölja brottsstatistik som kan avgöra om folk vill stödja denna korruption.

 

Jag har hört att etnicitet inte spelar någon roll när man kollar på brott, hur tänker man då, undrar jag?

När våran invandringspolitik, med följande massinvandring skapar själva problemen?

 

Är det värt en sådan enorm ökning av grova brott och våldtäkter för att kunna säga att vi tar mest ansvar i flyktingfrågan medans regeringen öppet ljuger för befolkningen?

 

Varför är det fel av mig att nämna etnicitet när det är en överrepresentation?

 

Ekonomiska förfallet till följd har redan börjat...

Det märks på minskad mängd kapital till kommuner.

Det märks på minskad mängd kapital till skolor.

Det märks på minskad mängd kapital till sjukvård.

Det märks på minskad mängd kapital till äldrevård.

Det märks på minskad mängd kapital till utbyggnad.

 

Allt för att betala för att ta mer ansvar än något annat land, något som invånarna får betala för utan att få veta varken hur mycket eller varför. Utan att ens få veta hur stor deras uppoffring är.

 

Det är ett intressant val.

Vara "omänskliga" och minska invandringen, eller skicka landet i förfall.

Regeringens val, och gissa åt vilket håll de lutar? Jag fruktar ärligt talat för landets framtid.

Jag kan se hur man i framtiden läser om Sverige, landet som gick under för att vi försökte vara så gulliga och humana mot varenda en av jordens 6 miljarder människor.

 

 

 

Jag började skriva imorse, men var tvungen att gå halvvägs genom posten eftersom jag höll på att missa bussen.

 

 

Det har jag väll inte sagt?

 

Eftersom du så väldigt gärna framhäver de negativa effekterna och inte verkar vilja se till de positiva så ger du det intrycket. Det behöver inte vara så det är, men det är så du uppfattas. Om så inte är fallet så är det naturligtvis bra.

 

 

 

Invandringen kostar pengar-

 

1.Omstrukturera Migrationsverket och andra involverade myndigheter

2. Större grad av övervakning för dessa myndigheter

3. Striktare regler för hur de skall driva sitt arbete

4. ???

5. Profit!

 

Mycket av de pengar som invandringen kostar oss beror på Svenska myndigheters inkompetens och byråkrati.

Staten förlorar pengar på alla medborgare. Även svenskar.

 

Brottslighet-

 

Gäller detta anmälda brott eller uppklarade brott där gärningsmannen blev dömd?

 

Isolation i vissa områden-

 

Beror på att någon nisse tyckte att det skulle vara käckt att dumpa alla invandrare på samma ställe.

 

 

 

Och folk försöker låtsas att invandring är generellt bra för oss?

Är det värt det? Att försöka hjälpa folk är en sak, att dölja det verkliga antalet flyktingar är ren korruption för att fortsätta med detta ... förfall av realistiskt tänkande.

Visst, rädda flyktingar. ta in lika många invandrare som andra länder. Sluta dölja brottsstatistik som kan avgöra om folk vill stödja denna korruption.

 

Uppenbarligen är den statistiken inte dold? Om den visas på TV flera gånger, och vilken randomperson som helst kan hitta den på internet kan den knappast klassas som dold.

 

Jag har hört att etnicitet inte spelar någon roll när man kollar på brott, hur tänker man då, undrar jag?

 

Etniciteten på gärningsmannen spelar ingen roll (eller skall inte spela någon roll iallfall) för hur brottet utreds och behandlas. Om brottet är en följd av vår invandringspolitik har inget med utredningen att göra.

 

Är det värt en sådan enorm ökning av grova brott och våldtäkter för att kunna säga att vi tar mest ansvar i flyktingfrågan medans regeringen öppet ljuger för befolkningen?

 

Om vi vill ha en fortsatt hög standard i Sverige så måste vi ta in invandrare. De "etniska" svenskarna är inte ens i närheten av att vara tillräckligt många för att driva ett land med den standard vi eftersträvar. Invandrare behövs.

 

 

 

Ekonomiska förfallet till följd har redan börjat...

Det märks på minskad mängd kapital till kommuner.

Det märks på minskad mängd kapital till skolor.

Det märks på minskad mängd kapital till sjukvård.

Det märks på minskad mängd kapital till äldrevård.

Det märks på minskad mängd kapital till utbyggnad.

 

Påstår du att allt detta beror enbart på invandringen..?

 

Det är ett intressant val.

Vara "omänskliga" och minska invandringen, eller skicka landet i förfall.

 

Som sagt, utan en relativt hög invandring kommer landet förfalla iallfall. Om de "etniska svenskarna" inte börjar kn*lla som kaniner vill säga.

 

Regeringens val, och gissa åt vilket håll de lutar?

 

Vi valde regeringen. Vi valde invandringspolitiken. Är man missnöjd så röstar man på ett parti med en politik som passar bättre.

 

Jag fruktar ärligt talat för landets framtid.

Jag kan se hur man i framtiden läser om Sverige, landet som gick under för att vi försökte vara så gulliga och humana mot varenda en av jordens 6 miljarder människor.

 

Då kan vi iallfall dö i vetskapen av att vi inte sa "Nej, eftersom du inte får komma in i Portugal så får du inte komma in här heller. Du får åka tillbaka till Somalia, bli våldtagen dödad och torterad. Ha så kul!"

 

Det faktum att Sverige tar in fler invandrare än andra länder i Europa suger, och bör ändras. Någon måste dock göra det och säga "Men varför måste vi göra det? :( " är bara själviskt.

 

 

Dessa personer kontrollerar våra samhällen, alla val...all ekonomi m.m....inflationen är bara ett utav deras knep.

Det hålls årligen tror jag, senast i Athen nu 15-17 Maj.

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Bilderberg_Group

 

Bilderbergarna har hållit flera möten i Sverige: Saltsjöbaden (1962),; Saltsjöbaden (1973),; Stenungsund (2001, i samband med EU-toppmötet i Göteborg) ...

 

"Årets Bilderbergmöte

Eftersom deltagarlistorna för mötet inte är officiella är det svårt att ta reda på exakt vilka som deltog. En grekisk tidning har dock publicerat en lista på 113 stycken som skall ha deltagit. Vi hittar där Sveriges utrikesminister - Carl Bildt, partiledare för Folkpartiet - Jan Björklund, chefstrategen för Microsoft - Craig Mundie, bankiren – David Rockefeller, USA:s finansminister - Timothy Franz Geithner, chefen för tidningen Washington Post - Donald Graham, Natos generalsekreterare - Jaap de Hoop Scheffer, Finlands premiärminister - Matti Vanhanen, bankirerna Jacob- och Marcus Wallenberg och många många fler ur den styrande ”eliten”."

Eh...ja visst. Fast nu var det ju ditt påstående om att Rockefeller kontrollerade slavhandeln under kolonialtiden det gällde. Den Rockefeller som var verksam på den tiden (John Rockefeller) är död, och är således inte samma person som är med I Bilderberg-gruppen.

 

Det skulle finnas påstådda länkar på google till sidor som styrker ditt argument. Var?

 

Edit: Eftersom fuskas quotesystem SUGER så fick det bli såhär. Hoppas att det är läsbart.

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Eftersom du så väldigt gärna framhäver de negativa effekterna och inte verkar vilja se till de positiva så ger du det intrycket. Det behöver inte vara så det är, men det är så du uppfattas. Om så inte är fallet så är det naturligtvis bra.

 

Mycket av de pengar som invandringen kostar oss beror på Svenska myndigheters inkompetens och byråkrati.

Staten förlorar pengar på alla medborgare. Även svenskar.

 

Ibland undrar jag om inte de negativa effekterna överväger de negativa.

 

Vi har en inkompetent regering som inte vågar ta upp invandringsfrågan i rädsla av att tappa väljare p.g.a rasiststämpeln alla som nämner något i saken får.

Klart svenskar kostar pengar, jag gör mer av en jämförelse när det handlar om att invandrare ska få husrum och allt under tiden de ska lära sig språket och få en utbildning, det tar liksom ett bra tag.

Svenskar kostar såklart de också medans de utbildas, men då är det ju föräldrarnas skattepengar, räkningar...

 

 

Isolation i vissa områden-

 

Beror på att någon nisse tyckte att det skulle vara käckt att dumpa alla invandrare på samma ställe.

 

Brottslighet-

Gäller detta anmälda brott eller uppklarade brott där gärningsmannen blev dömd?

 

 

Skyll allt på regeringen.

Men ja, det kan bli så, när priserna i dessa områden på husrum är låga, samtidigt som många utlänningar vill bo med andra med samma hemländer.

Tror väl det är så med alla folk, man söker sig till de egna.

Detta skapar isolation som regeringen tillåter genom att inte erkänna problemen områden får när antalet utlänningar blir högt.

 

Vågar jag säga båda?

Utlänningar är överrepresenterade i fängelser, baserar det på sådana lagomt politiskt korrekta program som Insider / Uppdrag Granskning / Kalla Fakta och det faktum att BRÅ erkänner att det finns en överrepresentation, som de genast försöker förklara. Om BRÅs rapport handlar om anmälda brott, uppklarade brott eller båda vet jag inte.

 

Uppenbarligen är den statistiken inte dold? Om den visas på TV flera gånger, och vilken randomperson som helst kan hitta den på internet kan den knappast klassas som dold.

 

Hur ofta tror du något av detta visas egentligen?

Efteråt brukar kanalen i fråga få kritik för att visa program som "göder främlingsfientlighet"

Direkta nummer är det sällan man får. Man får mest "Ja så här ser det ut precis här", inga nationella nummer, d.v.s hur det ser ut över hela landet.

 

Etniciteten på gärningsmannen spelar ingen roll (eller skall inte spela någon roll iallfall) för hur brottet utreds och behandlas. Om brottet är en följd av vår invandringspolitik har inget med utredningen att göra.

 

Det ska inte påverka utredningen, eller prioriteten heller för den delen (men visste du att brott som anses rasistiska prioriteras väldigt högt? fast rasistiska brott mot svenskar har aldrig uppklarats)

Även fast det inte ska stå i rapporten när personen kom till landet eller liknande, bör man fråga sig om det inte BEHÖVS en ändring i invandringspolitiken när man ser hur många som är utländska när man kollar på kriminalstatistik?

 

Om vi vill ha en fortsatt hög standard i Sverige så måste vi ta in invandrare. De "etniska" svenskarna är inte ens i närheten av att vara tillräckligt många för att driva ett land med den standard vi eftersträvar. Invandrare behövs.

 

Passande att säga så med våran arbetslöshet.

Förklara hur standarden ökar positivt när så mycket pengar offras?

Kanske hade sett bättre ut om vi inte lade 20-25% av statens årskassa på att betala för allt invandringspolitiken slänger åt skattebetalarna?

 

Påstår du att allt detta beror enbart på invandringen..?

 

Nepp, men en stor del.

 

Som sagt, utan en relativt hög invandring kommer landet förfalla iallfall. Om de "etniska svenskarna" inte börjar kn*lla som kaniner vill säga.

 

Hellre ett förfall p.g.a minskande inhemsk befolkning än att se landet byta etnicitet och religion...

Men så är det ju, folk i väst får inte lika många barn som vissa "andra" folkgrupper.

Dessa flyttar hit.

Europa blir Eurabia :D

 

Vi valde regeringen. Vi valde invandringspolitiken. Är man missnöjd så röstar man på ett parti med en politik som passar bättre.

 

Fråga dig själv hur många som skulle vara positiv till invandringspolitiken om folk faktiskt fick veta hur det ser ut?

Om det inte var tabu på att vara negativ till invandringspolitiken?

Vi har aldrig röstat om invandringspolitiken, vi får inte.

 

Gissa vilket parti jag tänker rösta på...

 

Då kan vi iallfall dö i vetskapen av att vi inte sa "Nej, eftersom du inte får komma in i Portugal så får du inte komma in här heller. Du får åka tillbaka till Somalia, bli våldtagen dödad och torterad. Ha så kul!"

 

Så tar vi upp det där med att alla som inte kommer in precis i Sverige automatiskt dör.

Kort sagt, du vill att Sverige ska ta hand om allt.

Utmärkt, om vi hade oändligt med pengar.

 

Det faktum att Sverige tar in fler invandrare än andra länder i Europa suger, och bör ändras. Någon måste dock göra det och säga "Men varför måste vi göra det? :( " är bara själviskt.

Jag anser inte att det är själviskt att klaga när vi går emot en Point of No Return.

Väldigt själviskt att klaga när man tar mer ansvar än andra och får betala för det... helt oansvarigt och ont.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Här finns det 11 videor på upplopp runt om i Europa, utan alla j*vla muslimer som invaderat europa så skulle dessa aldrig inträffat.

 

http://www.sdkuriren.se/blog/index.php/kar...er_samma_scener

 

<_<

 

 

 

Jamaica? konstigt att det inte är stabilt, finns det något svart land där det är stabilt? nej. (OMG RASIST)

 

Menar du på något sätt att "svarta länder" som du säger är instabila för att befolkningen är mörkhyade?

 

Kan svara själv, svaret är Nej, hudfärgen eller något genetiskt spelar absolut ingen roll, det finns inga raser av människor, vi är alla samma ras. Sedan är det olika gener som får oss att se olika ut, det finns gener för mörkt eller ljust hår, för stora eller små händer, för mörk eller ljus hud. Dessa gener bestämmer hur vi kommer Se ut, Inte hur vi kommer bete oss eller leva. Spelar ingen roll hur olika vi ser ut, alla tillhör samma ras, alla är lika värda, det är andra anledningar som gör att folk begår brott till exempel. Uppväxt, ekonomi, miljö m.m.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

LÄS genom denna tråd på hamsterpajs forum

 

 

http://www.hamsterpaj.net/diskussionsforum...hp#post_2033119

 

 

 

 

Andel registrerade för brott i procent inom olika grupper i populationen under åren 1997-2001.

 

Övriga Afrika 26,3

Nordafrika 23,3

Västasien (arabländerna) 18,8

 

Som ni ser är 1 på 4 afrikaner registrerade för brott. Är det smart att ta in sådana människor?

 

För att jämföra:

 

USA, Kanada, Australien och Nya Zeeland 5,5

Norden utom Sverige 8,7

Redigerat av Stahlhelm
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)
Enligt Brottsförebyggande Rådets rapport Brottslighet bland personer födda i Sverige och i utlandet är invandrare överrepresenterade 5.1 (510%) gånger inom våldtäktsstatistiken, 4.1 gånger inom dödligt våld och 4.0 gånger inom rånstatistiken. Det är alltså mer sannolikt att du blir våldtagen, rånad eller dödad om du möter en invandrare än om du möter en svensk.

 

Hör och häpna... eller inte.

 

http://www.expressen.se/1.428338

Släpp rasiststämpeln.

 

Jag hade för övrigt inte sympatiserat med SD om jag såg dom som ett helt klart rasistiskt parti som talar om värde baserat på 'ras', ursprung eller liknande. De är det enda parti som verkligen tar upp frågan om invandringen och överrepresentation utan att dölja faktum för att låtsas vara solidariska och politiskt korrekta.

 

I mångas syn skulle SD vara ett rasistiskt parti, för deras definition är så förvrängd och har nu blivit "person som inte är 100% positiv till allt som handlar om, eller kan kopplas till, andra folk, andra kulturer, andra religioner, korkade invandringspolitiker, eller som visar statistik som visar att svenskar inte är lika brottsliga som invandrare" tacka media och regeringen som effektivt dementerar den så kallade demokratin genom att effektivt försöka förlöjliga och sabotera för partier som är på frammarsh.

Vore ju katastrof om folk röstade på andra partier än de som är i riksdagen.

 

Vilket riksdagsparti har inte "FRI INVANDRING I EU LOLOLOL VI BEHÖVER FLER INVANDRARE" i sitt partiprogram? Och ingen skulle någonsin kunna säga annat, som att stå för att vi måste bli strängare inom frågan om vilka som faktiskt är flyktingar, eller att man inte kan fortsätta med den anhörighetsinvandring vi har.

 

Varför skulle ingen säga så, trots att det är vad som krävs? För att de själva skapat denna sinnessjuka syn på vad som är "rasism" och är så livrädda för att hamna under 4%. Vore ju en katastrof om kristdemokraterna förlorade representation medans 260 miljarder kronor årligen går till att öka brottsligheten i landet. Igen, numren ovan i citatet överväger allt om att invandrare också betalar skatt eller att inte alla invandrare är så.

Överrepresentationen är så sjuk att massinvandringen MÅSTE STOPPAS ELLER MINSKAS TILLS VI KAN HITTA KOMPETENTA POLITIKER SOM INTE RÄDS FÖR ATT GÖRA VAD SOM KRÄVS FÖR LANDETS BÄSTA!

 

Hela köret om att invandringen är allmänt bra för oss är baserat på politiskt korrekta lögner. Allt från att dölja hur mycket det kostar, brottsligheten (läs citatet ovan.), utanförskapet, arbetslösheten bland icke-svenska grupper.

Sen när någon kritiserar får man en rasiststämpel.

Går man vidare och visar faktum får man hela köret om hur flyktingar annars skulle dö. Inget annat än snyfttaktiker.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att säga att SD är nazister är väldigt korkat också, SD är borgare inte socialister, dom har inga frågor om judar eller ras.

 

 

 

 

Anyway.

Hittade detta någonstans :P tror det var på flashback!

Intressant? JA.

"I kommunalvalen 2006 hade SD större andel kandidater med invandrarbakgrund (16 %) än kristdemokraterna (15 %), socialdemokraterna (14 %), moderaterna (12 %) och centerpartiet (7 %)."

 

Detta visar bara att svenskar är så j*vla fega och knyter näven i fickan ifall han tycker något är fel....

 

(kommentera inte den meningen utan att kommentera citatet.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"I kommunalvalen 2006 hade SD större andel kandidater med invandrarbakgrund (16 %) än kristdemokraterna (15 %), socialdemokraterna (14 %), moderaterna (12 %) och centerpartiet (7 %)."

 

Bra att även en del invandrare förstår hur det går när man kör med våran massinvandring

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"I kommunalvalen 2006 hade SD större andel kandidater med invandrarbakgrund (16 %) än kristdemokraterna (15 %), socialdemokraterna (14 %), moderaterna (12 %) och centerpartiet (7 %)."

 

Bra att även en del invandrare förstår hur det går när man kör med våran massinvandring

 

Det står ju "med invandrarbakgrund". Betyder inte det att de fått svenskt medborgarskap? Isåfall räknas de väl som svenskar? ( Mer av en fråga än ett påstående. )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...