Hoppa till innehåll

Invandring.


fishmaster

Rekommendera inlägg

Landet ska inte anpassas.

De ska anpassas till Sverige

 

Det stämmer! Kommer dem hit, ska dem räta sig och anpassa sig efter våra seder och förhållanden!

 

Dem har inte rätt att tjafsa om vad vi inte har som dem tycker vi ska ha.

 

Egentligen tycker jag åt h*lvete med alla religioner, för jag är ateist. Men jag skulle verkligen inte kränka eller mobba som som har en viss religion, för jag respekterar deras val. Det stör mig ärligt talat inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 787
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Tja alltså.. Du verkar ju inte vara någon som uppmuntrar dem.. Men jag vettefan.. Dem flesta bråkar hela tiden ja.. Och man blir sjukt irriterad på dem ja.. Men alla är inte så, finns endel som är schysta.

Nått måste det ju vara drf dem uppträder dåligt? Så antar att det är något i den stilen? Men jag vet inte riktigt.

Tycker du har fel när du säger att de "flesta" bråkar, skulle snarare säga att de flesta inte bråkar. Däremot är det bara de som bråkar som syns och då är det ju lätt att få uppfattningen att de flesta gör det

 

De flesta bråkar inte, långt ifrån en majoritet, men de bråkar mer än svenskar om man nu får kolla på statistik och intervjuver från fängelsepersonal, poliser...

 

Man får ingen uppfattning om att de "flesta" (>50%) gör det, för det vore helt absurt, däremot säger man ofta "flesta" för att det är vanligare med gäng, bråk, våldtäkt, rån, hot bland utomeuropéer.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja alltså.. Du verkar ju inte vara någon som uppmuntrar dem.. Men jag vettefan.. Dem flesta bråkar hela tiden ja.. Och man blir sjukt irriterad på dem ja.. Men alla är inte så, finns endel som är schysta.

Nått måste det ju vara drf dem uppträder dåligt? Så antar att det är något i den stilen? Men jag vet inte riktigt.

 

Tycker du har fel när du säger att de "flesta" bråkar, skulle snarare säga att de flesta inte bråkar. Däremot är det bara de som bråkar som syns och då är det ju lätt att få uppfattningen att de flesta gör det

 

De flesta bråkar inte, långt ifrån en majoritet, men de bråkar mer än svenskar om man nu får kolla på statistik och intervjuver från fängelsepersonal, poliser...

 

Man får ingen uppfattning om att de "flesta" (>50%) gör det, för det vore helt absurt, däremot säger man ofta "flesta" för att det är vanligare med gäng, bråk, våldtäkt, rån, hot bland utomeuropéer.

 

Mhm, och dem gör förebilden som jag sa tidigare. Man antar att alla eller "dem flesta" bråkar, eftersom dem flesta man träffar bråkar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Tja alltså.. Du verkar ju inte vara någon som uppmuntrar dem.. Men jag vettefan.. Dem flesta bråkar hela tiden ja.. Och man blir sjukt irriterad på dem ja.. Men alla är inte så, finns endel som är schysta.

Nått måste det ju vara drf dem uppträder dåligt? Så antar att det är något i den stilen? Men jag vet inte riktigt.

 

Tycker du har fel när du säger att de "flesta" bråkar, skulle snarare säga att de flesta inte bråkar. Däremot är det bara de som bråkar som syns och då är det ju lätt att få uppfattningen att de flesta gör det

 

De flesta bråkar inte, långt ifrån en majoritet, men de bråkar mer än svenskar om man nu får kolla på statistik och intervjuver från fängelsepersonal, poliser...

 

Man får ingen uppfattning om att de "flesta" (>50%) gör det, för det vore helt absurt, däremot säger man ofta "flesta" för att det är vanligare med gäng, bråk, våldtäkt, rån, hot bland utomeuropéer.

 

Mhm, och dem gör förebilden som jag sa tidigare. Man antar att alla eller "dem flesta" bråkar, eftersom dem flesta man träffar bråkar.

 

Man kan dock inte säga att det inte stämmer alls, för det gör det, men det är ju som vi båda fastslagit, dumt att peka ut allihopa för det.

 

Detta faktum har dock fått mig att skapa en åsikt i frågan, och det är att utomeuropéisk invandring är generellt dåligt för oss, och skapar mycket mer problem än européisk invandring.

Den som säger något i stil med "då dör de!!" borde piskas med en morot.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

*suck*

Alltid någon.

 

"I deras länder kanske det är krig, fattigt och svält.

Var ska dem då ta vägen om vi också nekar dem?"

 

Grekland, Norge, Danmark, Finland, Tyskland, Frankrike, Spanien, USA, Turkiet, Portugal, Italien....

 

"Också"?

Lawl, vi är alltid förstahandsvalet p.g.a våra idiotiska policies när det gäller bidrag, anhörighetsinvandring och liknande.

 

Är ju underbart om du tror att jag menade att vi ska frysa utomeuropéisk invandring helt, men här verkar många inte kunna se något mellan binära alternativ.

 

Enligt statistik, 5% är riktiga flyktingar, resten kommer ifrån områden som inte anses vara direkt farliga.

 

 

EDIT:

 

*** http://www.kvp.se/nyheter/1.1537509/raddni...ar-att-rycka-ut ***

 

Verkar som om fler har fått nog av dessa *ehum* 'ungdomsgäng', jag undrar vad det är för några.

 

Räddningstjänsten i Malmö har nu fått nog av hot och våld från ungdomsgäng när de rycker ut i bostadsområdet Rosengård i Malmö. De kommer inte längre att rycka ut på bränder som startats i syfte att locka dit räddningstjänsten och kasta sten på dem.

 

I flera år har räddningstjänst och polis som ryckt ut på bränder i Rosengård blivit attackerade med stenar och fått utrustningen saboterad av ungdomsgäng.

 

Stenkastning, skadegörelse, glåpord och dödshot.

Brandmännen börjar få nog av situationen i Rosengård.

Nu funderar de på kollektiv sjukskrivning.

- Det är förfärligt. Vi är ju här för att hjälpa, säger Björn Gerlach, styrkeledare på Jägersro brandstation i Malmö.

 

Han fortsätter:

– Vi blir även hotade till livet och det känns förfärligt. Vi är ju här för att hjälpa.

Nu är gränsen nådd för många och det pratas om kollektiva sjukskrivningar.

– Vi har pratat om att sjukskriva oss. Man mår ju psykiskt dåligt när man känner sig hotad på jobbet,

 

Framtiden, får se hur kul det blir när det sprider sig.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Läste det där på Aftonbladet igår. Alla duma saker händer ju jämt i Rosengård. f*n ta dem invandrarna.

 

Just dem tycker jag borde utvisas, för kommer man till Sverige så ska man sköta sig. Varför håller dem på som dem gör?

för att dem är dumma i huvudet + att det tillhör deras kultur att gapa och skrika och förstöra för alla "svennehoror"
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Läste det där på Aftonbladet igår. Alla duma saker händer ju jämt i Rosengård. f*n ta dem invandrarna.

 

Just dem tycker jag borde utvisas, för kommer man till Sverige så ska man sköta sig. Varför håller dem på som dem gör?

Mm.. Dem är så j*vla dumma i huvudet.. Dem förstör saker och hotar om att döda ppls.. Sjukt.

Utvisa dem istället. Dem förtjänar inte att bo i Sveirge.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...