Hoppa till innehåll

Invandring.

fishmaster

Rekommendera inlägg

jag tycker man borde sprida ut dom, som och sätta dom i lappland, i kiruna :D

förstår itne vrf alla ska bo nere i landet för...

Snarare, skaffa en vettig invandringspolitik som involverar EU.

Länder ska ta emot en mängd invandrare relaterad till sin befolkningsmängd.

Vi som har en blyg invånar-skara på 9,000,000 kan inte realistiskt ta in över 100,000 per ÅR, medans andra länder som kan ha åtskilliga gånger mer invånare bara tar in en bråkdel av vad vi gör.

Vad håller Sverige på med? Vi står för kanske 1/2 - 1/3 av EUROPAS TOTALA INVANDRING. ETT LAND AV 27!

Att vara unik!

Unik ja, andra länder ser oss som idioter för våran massinvandring.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 787
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag fruktar dagen då araber är en majoritet i landet.

Fruktar? Pffth, blir vi svenskar en minoritet kan man för en gångs skull vara stolt över att vara svensk.

Stolt att vara svensk?

Ju mer uppdelade vi blir, ju mer problem blir det.

Vore det inte för gränser, länder, grupper, kulturer, religioner och andra uppdelningar bland oss människor skulle vi har mer fred och mindre brott. Det är uppdelningar som skapar krig, vi måste bli en ända stor gemenskap för att det ska fungera. Annars kommer alltid folk vara avundsjuka, det tar aldrig stopp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vågar inte skriva i den här tråden eftersom jag tror att många av mina inlägg hade blivit klassificerade som väldigt rasistiska. Låt mig bara säga: Om vi fortsätter ta in så här många invandrare kommer det snart finnas fler moskeer än vad det kommer finnas kyrkor. Dessutom betalar vi alldeles för mycket av våra skattepengar till invandrare som lever på socialbidrag. (Jag vet att det inte bara är invandrare som lever på socialbidrag, men enligt statistik så lever fler invandrare på socialbidrag än vad svenskar gör.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vågar inte skriva i den här tråden eftersom jag tror att många av mina inlägg hade blivit klassificerade som väldigt rasistiska. Låt mig bara säga: Om vi fortsätter ta in så här många invandrare kommer det snart finnas fler moskeer än vad det kommer finnas kyrkor. Dessutom betalar vi alldeles för mycket av våra skattepengar till invandrare som lever på socialbidrag. (Jag vet att det inte bara är invandrare som lever på socialbidrag, men enligt statistik så lever fler invandrare på socialbidrag än vad svenskar gör.)

Håller delvis med på det där.

Istället för att skapa en massa olaga-fildelnings lagar så bör man göra laga om vad som krävs för att utlänningar ska kunna bosätta sig i Sverige. Bl.a att dom kan skaffa jobb så att dom får en inkomst. Detta var kanske en "vild idé", men jag önskade att det vore så här. (vilket aldrig kommer att bli)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle då vilja att de årliga 240+ miljarder kronorna som går till invandring skulle användas till något vettigare.

Invandringen vi har är inte hållbar, och jag blir rasande på hur media och politikerna döljer det.

Eller hur de döljer att t ex araber gör fler brott, eller att t ex somalier utför fler våldtagningar. Generaliseringar? Kanske det, finns statistik, men de är svåra att hitta i bildform.

Jag kommer då inte vilja leva i det här landet när "de" blir majoritet, för jag vågar inse fakta, jag vågar inse att brotten och så är större bland dessa folkgrupper, men media skyller bara på segration och att invandrarna har det svårt.

Som sagt tidigare så är det f*n ett eget val att begå dessa saker, men näää det är regeringens fel.. idioter...

Kanske man ska börja ta en finska-kurs redan så man lär sig språket innan man flyttar..

EDIT: Oj då, vad har vi här då..

http://www.expressen.tv/KVP/1.1407373/rose...-slagfalt-inatt

"Ungdomarnas attacker mot polisen stannade inte längre vid högljudda hatramsor, utan nu tog man även till stenkastning, anlagda bränder och fyrverkeri-pjäser"

Så vad står bakom detta enorma uppror bland "ungdomarna"? En nedstängning av en moské. "Upploppen i Rosengård har sin upprinnelse tidigare i veckan, då polisen upplöste den olagliga ockupationen av en källar-moské"

I slutet av videon frågar de vilka grupper de skyldiga består av, och polisen får inte ens svara på frågan (araber)

Välkommen till Sverige.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle då vilja att de årliga 240+ miljarder kronorna som går till invandring skulle användas till något vettigare.

Invandringen vi har är inte hållbar, och jag blir rasande på hur media och politikerna döljer det.

Eller hur de döljer att t ex araber gör fler brott, eller att t ex somalier utför fler våldtagningar. Generaliseringar? Kanske det, finns statistik, men de är svåra att hitta i bildform.

Jag kommer då inte vilja leva i det här landet när "de" blir majoritet, för jag vågar inse fakta, jag vågar inse att brotten och så är större bland dessa folkgrupper, men media skyller bara på segration och att invandrarna har det svårt.

Som sagt tidigare så är det f*n ett eget val att begå dessa saker, men näää det är regeringens fel.. idioter...

Kanske man ska börja ta en finska-kurs redan så man lär sig språket innan man flyttar..

"Ungdomarnas attacker mot polisen stannade inte längre vid högljudda hatramsor, utan nu tog man även till stenkastning, anlagda bränder och fyrverkeri-pjäser"

Så vad står bakom detta enorma uppror bland "ungdomarna"? En nedstängning av en moské. "Upploppen i Rosengård har sin upprinnelse tidigare i veckan, då polisen upplöste den olagliga ockupationen av en källar-moské"

I slutet av videon frågar de vilka grupper de skyldiga består av, och polisen får inte ens svara på frågan (araber)

Välkommen till Sverige.

- Vet ni vad det är för gärningsmän som har gjort det här?

- Ja alltså det är folk från Rosengård och ara.....Autonoma grupper.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Välkommen till Sverige.

Den ända mänskliga lösningen i dagens samhälle är att hjälpa dem att bli mindre brottsliga (om nu de är mer brottsliga, jag vet inte själv) och inte genom att utvisa dem eller neka dem, då blir deras liv bara sämre och det blir ännu mer brott. Om alla har samma standard så kommer det bli mindre brott, ingen avundsjuka etc.

Redigerat av Xade
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den ända mänskliga lösningen i dagens samhälle är att hjälpa dem att bli mindre brottsliga (om nu de är mer brottsliga, jag vet inte själv) och inte genom att utvisa dem eller neka dem, då blir deras liv bara sämre och det blir ännu mer brott. Om alla har samma standard så kommer det bli mindre brott, ingen avundsjuka etc.

Det mänskliga och realistiska vore att inte låta Sverige bli en station för hälften av världens arabimmigration och få dom att sprida ut sig i Europa, och inte bara sticka hit för att vi har världens mest idiotiska invandringspolitik och bidragspolicy.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni som har sett District 13 vet vad jag tycker vi ska göra med rosengård. Fast lyckas.

"Vi gillar Svergie, men kan leva på sitt soc bidrag och så kan man råna folk hur lätt som helst, speciellt svennar! Om man rånar en svenne så ger dom sig nästan direkt, snabba pengar." -Blatte ifrån rosengård i en anonym interjuv

Somsagt, välkommen till Svergie.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det mänskliga och realistiska vore att inte låta Sverige bli en station för hälften av världens arabimmigration och få dom att sprida ut sig i Europa, och inte bara sticka hit för att vi har världens mest idiotiska invandringspolitik och bidragspolicy.

Så det är fel att hjälpa andra? Det är fel att ta emot dem ingen annan vill ha? Låter shyst...

Är det inte bättre att hjälpa?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så det är fel att hjälpa andra? Det är fel att ta emot dem ingen annan vill ha? Låter shyst...

Är det inte bättre att hjälpa?

Varför tror folk att motsatsen till våran invandringspolitik är att stänga gränserna helt?

ja, det är bra att hjälpa andra, förklara bara varför vi ska göra det i en sån stor utsträckning att vi offrar oss själva medans 26 länder sitter och skrattar åt oss?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...