Hoppa till innehåll

Invandring.


fishmaster
 Dela

Rekommendera inlägg

Så här är det:

Sverige har alltid varit en mönsterstat, vi har alltid haft en etniskt homogen befolkning, folk har varit trygga och det svenska folkhemmet är byggt utav stora män och kvinnor för SVENSKEN.

 

Allt invandringen för med sig är misär och dekadens, Islam är ett gift som skall utrotas..och bara så ni vet så är en svensk vit, det är ett faktum..han har också ETNISKT svenska föräldrar och släktingar.

 

'Afrosvensken' verkar anse sig vara svensk, tyvärr det är du inte..väldigt absurt av dig att tro.

Flyttar jag till China blir jag inte kines, jag är fortfarande svensk , föds jag i kina utav svenska föräldrar så är jag fortfarande svensk.

 

Svensken skall vara stolt för sitt ursprung och inte vika sig för varken media eller andra förtryckarsekter.

 

Detta är inte rasistiskt, det må vara främlingsfientligt och det står jag för men det är fortfarande inte en anledning till att ge mig en varning då ni värnar om demokratin och yttrandefriheten..eller hur?

Jag bryr mig verkligen inte ifall en invandrare tar illa upp, spelar ingen roll om ni är födda i Sverige ni är ändå inte svenskar!

 

(Den som ger mig minus eller varnar mig utan att skriva varför må brinna)

Redigerat av Stahlhelm
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 787
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Islam, som alla religioner som har inflytande i samhället, är bara hämmande, teknikfientligt, konservativt och farligt.

Kan ju dock säga att islam är värre än resten, den största religionen (gick väl om kristendomen nyligen?) samtidigt som att den har varit en av faktorerna till så många konflikter, speciellt sen den islamiska revolutionen.

 

Nu kan man bli mördad om man inte röstar på ett islamkonservativt (s.k.) parti

 

Ändå får man höra att islam är fredens och kärlekens religion, skrattretande.

Aldrig har människan präglas av något som ställt mer sinnesjuka regler, och startat så många konflikter, samtidigt som det på något sätt lyckats hålla en hel "folkgrupp", araber, i schack.

 

Kan ju lägga mig och underhålla mig genom att läsa alla rader som säger att Allah kommer slakta mig som den hedning jag är. Vilket beror på att jag inte är född arab. Lika med den kristna guden för den delen.

 

Så, "galet"? Inte direkt, men jag står ju fast vid att religion är en av världens största faror mot samhället.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan ju dock säga att islam är värre än resten, den största religionen (gick väl om kristendomen nyligen?)

Lite OT, men jag skulle gärna se en källa på det där.. :o :cry:

 

Folk idag vet inte ens vad rasism är, utan tror att minsta fördom är hyperrasistiskt. Se bara på media.

S och Aftonbladet med sin PKism anser ju att allt som inte glorifierar invandringen och invandrarna är rasistiskt... :/

 

De är mycket rasism och sånt i Sverige mot oss invandrare och speciellt afrosvenskar är utsatta.. Nu tex när jag skriver detta inlägg så tycker min dator att ordet afrosvenskar inte finns!!
post-78364-1234386799_thumb.jpg
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan dock undra varför "Atheist" är separerad från "Non-religious", i princip samma sak.

Det vore att säga att kiss & bajs är samma sak i princip.

Ateist: Tror bara på saker som går att se, röra, lukta & är vetenskapligt bevisat.

Icke religiös är helt enkelt att man inte tror på något what so ever : >

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan dock undra varför "Atheist" är separerad från "Non-religious", i princip samma sak.

Det vore att säga att kiss & bajs är samma sak i princip.

Ateist: Tror bara på saker som går att se, röra, lukta & är vetenskapligt bevisat.

Icke religiös är helt enkelt att man inte tror på något what so ever : >

 

En ateist är en person som inte är en teist, troende

"Tror bara på saker som går att se, röra, lukta & är vetenskapligt bevisat." kommer bara från att de som inte tror på övernaturligt jippo söker sig till det som faktiskt är möjligt och bevisbart

Så ateist och icke religiös är samma sak.

taskig jämförelse förresten, som att säga att icketroende är avföring :ph34r:

 

Jag får väl anta att de menar agnostiker istället för icke-religiös, vilket är korkat, man kan inte sätta 3 klasser i en binär fråga, antingen tror man eller så gör man det inte.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Naej, misstag, enligt http://en.wikipedia.org/wiki/File:Worldwid...by_Religion.png ligger islam på andra plats, dock är den där från 2005, men man kan väl inte förvänta sig en större förändring.

Kan dock undra varför "Atheist" är separerad från "Non-religious", i princip samma sak.

Man kan ju ha en religion utan att vara teist. ;) Även om jag inte känner till några som finns år 2009 så funkar det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...