Autobahn Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Det är så att jag ska beställa hem en ny dator nästa vecka. Jag är mycket uppdaterad om vad som är senaste nytt på marknaden. Men har ställt mig en fråga rätt så länge nu; vad är den bästa processorn att spela spel på? AMD eller Intel? När Pentium 4 var ute så sades det att AMD var den bästa, men nu vet jag inte. Någon som har en teori? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Jag har alltid hört att Intel är bäst men det var några snubbar från AMD i ett torg en bit ifrån mig en gång och då var det en som fråga vad som var bäst och dom sa att AMD var bättre till spel, men det är ju vad dom som jobbar på AMD säger, ska själv skaffa ny dator och då blir det Intel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Intel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 mm, Intel är bäst. Men det beror kanske på prisklass? Ska du ha en billig data med bra prestanda tror jag att AMD är bäst, när det gäller billigast och mest prestanda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 amd har bra prestanda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Nu för tiden är de i princip likvärdiga, men de äldre processorerna så är AMD's bättre. Amd 2200+ = Intel's 2,2 Ghz, fast 2200+ bara är en 1,8 GHz. Om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Japp, det beror på prisklass, men jag skulle tagit Intel definitivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Min Bror sa att intel är dyrare men bättre, men frågan är ju om Intel är så mycket bättre än AMD att det är värt att köpa intel istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Dyrare, men bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 intel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.