DiRtY Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 tja, ska köpa en ny telefon och kan inte så mkt om mobiltelefoner, .Så undrar om nån kan tipsa om nån bra, vill ha minst 5 megapixel kamera,mp3 spelare och fm radio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 denna kanske? http://www.sonyericsson.com/cws/products/m...cc=se&lc=sv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 tja, ska köpa en ny telefon och kan inte så mkt om mobiltelefoner, .Så undrar om nån kan tipsa om nån bra, vill ha minst 5 megapixel kamera,mp3 spelare och fm radio. Vad är din budget på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 16 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 tja, ska köpa en ny telefon och kan inte så mkt om mobiltelefoner, .Så undrar om nån kan tipsa om nån bra, vill ha minst 5 megapixel kamera,mp3 spelare och fm radio. Vad är din budget på? hade tänkt mig runt 2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 tja, ska köpa en ny telefon och kan inte så mkt om mobiltelefoner, .Så undrar om nån kan tipsa om nån bra, vill ha minst 5 megapixel kamera,mp3 spelare och fm radio. Vad är din budget på? hade tänkt mig runt 2000 Och få 5 megapixels kamera? :huh: Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 http://f305.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Lycka till säger jag bara. Kolla blocket.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 16 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 http://f305.se/den gillade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 du lär ju inte får nån mobil med 5 Megapixel kamera för 2000kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 (redigerat) tja, ska köpa en ny telefon och kan inte så mkt om mobiltelefoner, .Så undrar om nån kan tipsa om nån bra, vill ha minst 5 megapixel kamera,mp3 spelare och fm radio. Vad är din budget på? hade tänkt mig runt 2000 Och få 5 megapixels kamera? :huh: Soad_token :) det finns isåfall en samsung OMI eller vad den heter, kostar ca 2500 om du köper den hos telia. det är en touchskärm med 5megapixl ser ut att va ganska bra kvalitet. vet faktiskt inte vad den heter med den liknar en ommia. ska säga vad den heter sen. Redigerat 17 November 2008 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 :) det finns isåfall en samsung OMI eller vad den heter, kostar ca 2500 om du köper den hos telia. det är en touchskärm med 5megapixl ser ut att va ganska bra kvalitet. vet faktiskt inte vad den heter med den liknar en ommia. ska säga vad den heter sen. Och det är mp3 spelar och fm radio också? :huh: Om det är det va det jävligt mycket mobil för pengarna. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 K850I 2000KR I BLOCKET. ELLER PRISJAKT.SE 2500KR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.