williamren Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Badminton. No positions. Men ofta bak i dubbel. Jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Fotboll. Höger/Vänster mittfält, anfall eller back. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Spelade fotboll innan. Var mest back men gick ibland upp i mittfältet. Nu sitter jag bara framför datorn... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wii98 Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Jag tränar pingis, fotboll och innebandy spelar mest mittfältare på fotboll och back i innebandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 17 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Häftiga sporter, fotboll ftw <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Skateboard om det räknas. Annars inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 18 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Ja skateboard borde väl räknas.. beror på om man gör de ofta men det är okej :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Jag tränar mina fingrar när jag spelar dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Jag tränar mina fingrar när jag spelar dator... Aktriverar du om dig? O: Handboll; Steg tre i USM B) Spelar M,V och H9 + M6. Är lite random, men mest vänsternia för att jag kan skjuta ;_; Skimmar rätt mkt också, sätter feta trecks där :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doozer Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 spelar innebady och är målvakt :D i fotboll är (var) jag topp men ska sluta spelar golf också med där finns det inte precis nån position att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameNight Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 (redigerat) Forboll: Höger/Vänster mittfält Handboll: höger nia Redigerat 14 December 2008 av GameNight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Brukade spela Handboll...Stod oftast ute på högerkanten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.