DonaldDuck Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 det kommer säkert gå bra :) lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 ajdå. GL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Lycka till jag håller tummarna för dig så att det blir bra. Och ta det lugnt du kan fortfarande se bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Lycka till och glöm inte ta en bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Lycka till och glöm inte ta en bild! Cruel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Lycka till, hoppas du inte får för mkt problem tills du vänjer dig att se med ett öga =) Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Myt ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Vi på Fuska stödjer din kamp! Det finns ingen 'kamp' :P Ögoncancer är väl bara amputation (och små strålningsdoser?). Jag tycker vi ska försöka se turen i oturen. Det finns folk med mycket värre cancersituationer. Detta klarar Hektor :) Det var det jag mena, fortsätt kämpa bara! Det kommer gå bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 tja fick nyss reda på att jag har canser i mitt vänstra öga och att dom ska operera bort den 11/12 men är jättre skraj för den dagen ser ju fortfarande på ögat. men att bli blind på ett öga och bära protes är det värsta jag vet :(:( men hoppas ni önskar mej lycka till ;) Det var synd. MEN! Blunda det ena ögat så kommer det känna så här när din öga är borta ;) PS. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Blunda det ena ögat så kommer det känna så här när din öga är borta ;) Nej lol, dummaste jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Blunda det ena ögat så kommer det känna så här när din öga är borta ;) Nej lol, dummaste jag hört. Ja, jag vet :P Men glömde visst skriva att de var den var helt knäpp :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Lycka till. Tur att de upptäckte cancern nu och inte senare. Då kunde det slutat värre. Ännu en gång, lycka till, det behöver du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.