Aircondition Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Nej, det är nog bättre att vänta ett par månader. Än så länge diskuteras inte Guitar hero särskilt mycket. Bara för att det nyligen har släppts ett nytt GH så behöver man inte skapa forum hit-o dit. Så jag anser att det är bättre att vänta minst ett år innan man agerar. Många är positiv för denna idé, likadant som alla var för införandet av ett debatt-forum. Alla som ville ha ett debattforum tillägnar inte ens tid till att vara där. Debatt forumet blev inaktivt, eller ja lite åtminstone, likadant kommer ett GH forum att bli. Debattforumet är ju jäkligt aktivt, det är bara inte så många trådar än. Det är i och för sig inte negativt, hellre kvalitet än kvantitet. Sökningen på "Guitar Hero" ger 16 sidor i en forumsökning, bara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Nej, det är nog bättre att vänta ett par månader. Än så länge diskuteras inte Guitar hero särskilt mycket. Bara för att det nyligen har släppts ett nytt GH så behöver man inte skapa forum hit-o dit. Så jag anser att det är bättre att vänta minst ett år innan man agerar. Många är positiv för denna idé, likadant som alla var för införandet av ett debatt-forum. Alla som ville ha ett debattforum tillägnar inte ens tid till att vara där. Debatt forumet blev inaktivt, eller ja lite åtminstone, likadant kommer ett GH forum att bli. Debattforumet är ju jäkligt aktivt, det är bara inte så många trådar än. Det är i och för sig inte negativt, hellre kvalitet än kvantitet. Sökningen på "Guitar Hero" ger 16 sidor i en forumsökning, bara det. Okej. Så du anser att 16 trådar är tillräckligt för ett forum? Och som nån nämnde tidigare, vad ska man prata om? Hur långt man har kommit? Vill man diskutera GH så kan man göra en tråd i konsol forumen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 (redigerat) Nej, det är nog bättre att vänta ett par månader. Än så länge diskuteras inte Guitar hero särskilt mycket. Bara för att det nyligen har släppts ett nytt GH så behöver man inte skapa forum hit-o dit. Så jag anser att det är bättre att vänta minst ett år innan man agerar. Många är positiv för denna idé, likadant som alla var för införandet av ett debatt-forum. Alla som ville ha ett debattforum tillägnar inte ens tid till att vara där. Debatt forumet blev inaktivt, eller ja lite åtminstone, likadant kommer ett GH forum att bli. Debattforumet är ju jäkligt aktivt, det är bara inte så många trådar än. Det är i och för sig inte negativt, hellre kvalitet än kvantitet. Sökningen på "Guitar Hero" ger 16 sidor i en forumsökning, bara det. Okej. Så du anser att 16 trådar är tillräckligt för ett forum? Det var 16 sidor med trådar. Redigerat 26 November 2008 av Eldapa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Men gud, det blir inte 16 sidor totalt. Kolla på varje sida. På en sida är det 6 trådar, skulle man ta ut alla GH trådar ur dom 16 sidorna så skulle det bli runt 6-8 sidor. Men dom flesta trådarna om Guitar hero har blivit inaktiva, vad skulle det vara i ett "GH forum"? Inaktiva trådar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Nej, det är nog bättre att vänta ett par månader. Än så länge diskuteras inte Guitar hero särskilt mycket. Bara för att det nyligen har släppts ett nytt GH så behöver man inte skapa forum hit-o dit. Så jag anser att det är bättre att vänta minst ett år innan man agerar. Många är positiv för denna idé, likadant som alla var för införandet av ett debatt-forum. Alla som ville ha ett debattforum tillägnar inte ens tid till att vara där. Debatt forumet blev inaktivt, eller ja lite åtminstone, likadant kommer ett GH forum att bli. Debattforumet är ju jäkligt aktivt, det är bara inte så många trådar än. Det är i och för sig inte negativt, hellre kvalitet än kvantitet. Sökningen på "Guitar Hero" ger 16 sidor i en forumsökning, bara det. Okej. Så du anser att 16 trådar är tillräckligt för ett forum? Och som nån nämnde tidigare, vad ska man prata om? Hur långt man har kommit? Vill man diskutera GH så kan man göra en tråd i konsol forumen. Ja, titta bara på hur vissa av spelforumen ser ut nu. Eftersom det finns forum för enbart Guitar Hero, som dessutom är betydligt mer aktivt än hela forumet, tror jag nog att det finns en hel del att diskutera. Du kan inte vara särskilt insatt i spelet om du inte tror att det finns mycket att diskutera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Nej, det är nog bättre att vänta ett par månader. Än så länge diskuteras inte Guitar hero särskilt mycket. Bara för att det nyligen har släppts ett nytt GH så behöver man inte skapa forum hit-o dit. Så jag anser att det är bättre att vänta minst ett år innan man agerar. Många är positiv för denna idé, likadant som alla var för införandet av ett debatt-forum. Alla som ville ha ett debattforum tillägnar inte ens tid till att vara där. Debatt forumet blev inaktivt, eller ja lite åtminstone, likadant kommer ett GH forum att bli. Debattforumet är ju jäkligt aktivt, det är bara inte så många trådar än. Det är i och för sig inte negativt, hellre kvalitet än kvantitet. Sökningen på "Guitar Hero" ger 16 sidor i en forumsökning, bara det. Okej. Så du anser att 16 trådar är tillräckligt för ett forum? Och som nån nämnde tidigare, vad ska man prata om? Hur långt man har kommit? Vill man diskutera GH så kan man göra en tråd i konsol forumen. Ja, titta bara på hur vissa av spelforumen ser ut nu. Eftersom det finns forum för enbart Guitar Hero, som dessutom är betydligt mer aktivt än hela forumet, tror jag nog att det finns en hel del att diskutera. Du kan inte vara särskilt insatt i spelet om du inte tror att det finns mycket att diskutera. Jo jag har alla GH som finns ute, och klarat allt. Okej. Hej, jag behöver hjälp på GH world tour. På "den" låten, hur ska man trycka när solot kommer? Behöver verkligen hjälp!!!!!!. -Hej, vad vilken gitarr använder ni? -Hur långt har ni kommit? Detta är exemplar som kommer dyka upp. Ge mig exempel på vad man kan diskutera.. Ena knappen på gitarren har lossnat, hur får jag fast den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Nej, det är nog bättre att vänta ett par månader. Än så länge diskuteras inte Guitar hero särskilt mycket. Bara för att det nyligen har släppts ett nytt GH så behöver man inte skapa forum hit-o dit. Så jag anser att det är bättre att vänta minst ett år innan man agerar. Många är positiv för denna idé, likadant som alla var för införandet av ett debatt-forum. Alla som ville ha ett debattforum tillägnar inte ens tid till att vara där. Debatt forumet blev inaktivt, eller ja lite åtminstone, likadant kommer ett GH forum att bli. X antal Singstars GH 1,2,3,4, Aerosmith, Rock Band och GH Rocks the 80´s har kommit ut inom GH. Rock Band 2 is coming, och om jag inte missminner mig ett GH metallica? Där finns massor att diskutera. Xbox360's nya Lips? Alla dansmattespel för dansmattespelarna kanske ;> Så jo, bara folk tänker lite, borde ett GHsub funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Jaha, så ni vill ha ett "GH" forum som innehåller trådar med singstar? Coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Jaha, så ni vill ha ett "GH" forum som innehåller trådar med singstar? Coolt! Inte jag, hellre Musikspel som sub. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 26 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Jaha, så ni vill ha ett "GH" forum som innehåller trådar med singstar? Coolt!Nej, men om du hade läst de andra inläggen så ser du att det diskuteras om ett ''musikspels forum'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Tror knappast att det kommer att bli aktivt. Fanns ett GH gruppforum förut som var helt oaktivt. Men om någon vill kan ju denne försöka att göra ett till gf om samma ämne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Man skulle kunna diskutera Rez. ^-^ Nej, ärligt talat tror jag att det skulle bli aktivt ett tag, men de flesta trådar skulle nog vara sådana som Raptomex ger exempel på. Å andra sidan, vad gör det egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.