knark Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 Vad tycker ni om GNR's nya album? Själv tycker jag låten Shekler's REvenge är dett grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 Lyssnade på hela streamat via MySpace. Genom hela albumet hade jag bara en enda känsla: meh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 24 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 Lyssnade på hela streamat via MySpace. Genom hela albumet hade jag bara en enda känsla: meh.Mjo, dom var inte lika bra nu som deras gamla album, jag tycker dom inte har kvar "sin" stil riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 (redigerat) Lyssnade på hela streamat via MySpace. Genom hela albumet hade jag bara en enda känsla: meh.Mjo, dom var inte lika bra nu som deras gamla album, jag tycker dom inte har kvar "sin" stil riktigt. mjo du! älskar this i love<3 så bra och the blues :) älskar alla låtar! :D och att det kanske är en av världens dyraste skiva också det ni! trodde alldrig att den skulle komma :) Redigerat 24 November 2008 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 24 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 Lyssnade på hela streamat via MySpace. Genom hela albumet hade jag bara en enda känsla: meh. Mjo, dom var inte lika bra nu som deras gamla album, jag tycker dom inte har kvar "sin" stil riktigt. mjo du! älskar this i love<3 så bra och the blues :) älskar alla låtar! :D och att det kanske är en av världens dyraste skiva också det ni! trodde alldrig att den skulle komma :) Jag har väntat väldigt länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 jag med, enda sen jag föddes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 Det jag gillade med gamla GnR var att man väntade spänt på Slash sköna bluesiga solos och Axls röst. Som ni kan se funkar det inte lika bra utan resten av original medlemmarna - Buckethead, vilken j*vla clown. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 (redigerat) Asbra! har redan hört mängder av demos när dem läckt men ''the final thing'' är sjukt mycket bättre. Och jag är också medlem på ett av f*n-forumen. Catcher Scraped och This I Love är favoriter för tillfället! Slash suger :rolleyes: Vill också säga att Chinese kanske inte alls är världens dyraste skiva för vad vi vet är att Chinese är 3 album. Det sista har sagts släppas 2012 med låten "The General" Redigerat 25 November 2008 av sicworld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Trevligt att en nytt album kommit med Guns N' Roses. Älskar de verkligen. Don't Cry slår ändå alla låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Det är ju inte samma band längre. Tycker inte de borde få kalla sig guns n' roses, eftersom att det egentligen bara är Axl som är kvar. Gillar dock hans röst bättre nu än förut. Inte lika outhärdligt gnällig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 (redigerat) Men Axl äger rättigheterna till namnet och så länge han gör det kan han göra vad han vill. Själv tycker jag att det är rätt. För mig var Axl och Izzy Gn'R men eftersom Izzy hoppade av så är Axl Gn'R nu. Dizzy är ju kvar fortfarande också så respekt till honom! Redigerat 25 November 2008 av sicworld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Men Axl äger rättigheterna till namnet och så länge han gör det kan han göra vad han vill. Själv tycker jag att det är rätt. För mig var Axl och Izzy Gn'R men eftersom Izzy hoppade av så är Axl Gn'R nu. Dizzy är ju kvar fortfarande också så respekt till honom! Han fick rättigheterna igenom att hoppa fram framför gamla Gn'R med ett kontrakt. Han sa att han inte skulle uppträda om de inte skrev på - stog det i Aftonbladet. Är det sant så är det sjukt äckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.