Hoppa till innehåll

Chinese Democracy


knark
 Dela

Rekommendera inlägg

Men Axl äger rättigheterna till namnet och så länge han gör det kan han göra vad han vill. Själv tycker jag att det är rätt. För mig var Axl och Izzy Gn'R men eftersom Izzy hoppade av så är Axl Gn'R nu. Dizzy är ju kvar fortfarande också så respekt till honom!

Han fick rättigheterna igenom att hoppa fram framför gamla Gn'R med ett kontrakt. Han sa att han inte skulle uppträda om de inte skrev på - stog det i Aftonbladet. Är det sant så är det sjukt äckligt.

 

Ja, men sen är ju Aftonbladet ingen säker källa...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Men Axl äger rättigheterna till namnet och så länge han gör det kan han göra vad han vill. Själv tycker jag att det är rätt. För mig var Axl och Izzy Gn'R men eftersom Izzy hoppade av så är Axl Gn'R nu. Dizzy är ju kvar fortfarande också så respekt till honom!

Han fick rättigheterna igenom att hoppa fram framför gamla Gn'R med ett kontrakt. Han sa att han inte skulle uppträda om de inte skrev på - stog det i Aftonbladet. Är det sant så är det sjukt äckligt.

 

sant! men om slash och dom andra hadde brytt sig om detta och om slash inte bara gick med på axls saker så tror jag inte detta skulle ha hänt. slash gjorde det för sina fans:]

tror faktiskt att det är drogernas fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ganska dåligt... Låter inte direkt som gamla G'N'R...

För band bör ju aldrig ändra sig det minsta lilla utan ska fortsätta producera likadan musik så länge som möjligt.

 

Hellre än att förändras till det sämre (även om jag inte gillade dem innan heller).

 

Jag skulle hellre se att bandet försökte vara lite nyskapande, men, men.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men om du tittar på andra liknande band idag så är gnr's skiva välldigt bra gjord. mycket electic då men... det går

 

men band som vellvet revolver är rent skit jag menar, she builds quick machines. den suger titta bara på videon och texten. allt det dom säger rimmar ju för i h*lvete.

( ni får ta länk i stället http://se.youtube.com/watch?v=xEqo0Fgxiig )

det enda braiga jag ser i den låten är the guitar:D

men om man tittar på gnrs nya låt chinese democresy så är den mkt bättre, mer fart mm.

där så rimmar dom inte utan det går som på räls där... till och med att ngn grupp i kina hadde blivigt sura för man nämnder en förbjuden grupps namn i låten.

 

GN'R4Life

men visst, velvet har gjort ett par bra låtar men dom är inte toppen.

Redigerat av Fatal1tyPro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men om du tittar på andra liknande band idag så är gnr's skiva välldigt bra gjord. mycket electic då men... det går

Huruvida andra band inom liknande genre är bättre eller sämre är totalt irrelevant. Jag tycker att skivan suger hårt, det kvittar att det finns tusentals sämre skivor. Det kommer inte få mig att plötsligt gilla den.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...