Chainsawkitten Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Men Axl äger rättigheterna till namnet och så länge han gör det kan han göra vad han vill. Själv tycker jag att det är rätt. För mig var Axl och Izzy Gn'R men eftersom Izzy hoppade av så är Axl Gn'R nu. Dizzy är ju kvar fortfarande också så respekt till honom! Han fick rättigheterna igenom att hoppa fram framför gamla Gn'R med ett kontrakt. Han sa att han inte skulle uppträda om de inte skrev på - stog det i Aftonbladet. Är det sant så är det sjukt äckligt. Ja, men sen är ju Aftonbladet ingen säker källa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Men Axl äger rättigheterna till namnet och så länge han gör det kan han göra vad han vill. Själv tycker jag att det är rätt. För mig var Axl och Izzy Gn'R men eftersom Izzy hoppade av så är Axl Gn'R nu. Dizzy är ju kvar fortfarande också så respekt till honom! Han fick rättigheterna igenom att hoppa fram framför gamla Gn'R med ett kontrakt. Han sa att han inte skulle uppträda om de inte skrev på - stog det i Aftonbladet. Är det sant så är det sjukt äckligt. sant! men om slash och dom andra hadde brytt sig om detta och om slash inte bara gick med på axls saker så tror jag inte detta skulle ha hänt. slash gjorde det för sina fans:] tror faktiskt att det är drogernas fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Det är sant. Makt till Axl!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Ganska dåligt... Låter inte direkt som gamla G'N'R... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Ganska dåligt... Låter inte direkt som gamla G'N'R...För band bör ju aldrig ändra sig det minsta lilla utan ska fortsätta producera likadan musik så länge som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Ganska dåligt... Låter inte direkt som gamla G'N'R...För band bör ju aldrig ändra sig det minsta lilla utan ska fortsätta producera likadan musik så länge som möjligt. Hellre än att förändras till det sämre (även om jag inte gillade dem innan heller). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Ganska dåligt... Låter inte direkt som gamla G'N'R... För band bör ju aldrig ändra sig det minsta lilla utan ska fortsätta producera likadan musik så länge som möjligt. Hellre än att förändras till det sämre (även om jag inte gillade dem innan heller). Jag skulle hellre se att bandet försökte vara lite nyskapande, men, men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 (redigerat) men om du tittar på andra liknande band idag så är gnr's skiva välldigt bra gjord. mycket electic då men... det går men band som vellvet revolver är rent skit jag menar, she builds quick machines. den suger titta bara på videon och texten. allt det dom säger rimmar ju för i h*lvete. ( ni får ta länk i stället http://se.youtube.com/watch?v=xEqo0Fgxiig ) det enda braiga jag ser i den låten är the guitar:D men om man tittar på gnrs nya låt chinese democresy så är den mkt bättre, mer fart mm. där så rimmar dom inte utan det går som på räls där... till och med att ngn grupp i kina hadde blivigt sura för man nämnder en förbjuden grupps namn i låten. GN'R4Life men visst, velvet har gjort ett par bra låtar men dom är inte toppen. Redigerat 28 November 2008 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 men om du tittar på andra liknande band idag så är gnr's skiva välldigt bra gjord. mycket electic då men... det gårHuruvida andra band inom liknande genre är bättre eller sämre är totalt irrelevant. Jag tycker att skivan suger hårt, det kvittar att det finns tusentals sämre skivor. Det kommer inte få mig att plötsligt gilla den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGuitarist Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Jag Tycker Om Hela Skivan Men Bäst Är Första Låten Chinese Democracy :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Jag gillade nästan ingen låt på skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Guns N Roses var bara bra så länge Slash var med... Efter han slutade gick det bara utför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.