Hoppa till innehåll

Någon Som Provat Tabletter Eller Liknande För Att Gå Ner I Vikt?


DiRtY

Rekommendera inlägg

har tränat på gym i ca 7 månader nu, de första 2-4 månaderna bara jag rasade ca 12kg, men nu har det bara ståt still och jag kör typ hårdare och jag har fortfarande en del fett jag vill bli av med.

 

Tränar du bara "sådär"?

Eller har du läst någon Guide på nätet?

- För att om du ska gå ner mycket i vikt, så finns det ju väldigt speciella metoder för det..

 

finns ett tredagars schema på gymet som ja följer + lite till då (det e ganska kort:D)

 

ok, men såg på tv en gång om nån massage grej som masserade musklerna så de blev starkare (eller vad man ska säga) typ 10 minuter med en sådan motsvarade 600 situps elle nåt.

Kan det stämma??

 

Om du såg något på TV som verkade för bra för att var sant, så är det antagligen också det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 64
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

har tränat på gym i ca 7 månader nu, de första 2-4 månaderna bara jag rasade ca 12kg, men nu har det bara ståt still och jag kör typ hårdare och jag har fortfarande en del fett jag vill bli av med.

 

Tränar du bara "sådär"?

Eller har du läst någon Guide på nätet?

- För att om du ska gå ner mycket i vikt, så finns det ju väldigt speciella metoder för det..

finns ett tredagars schema på gymet som ja följer + lite till då (det e ganska kort:D)

 

ok, men såg på tv en gång om nån massage grej som masserade musklerna så de blev starkare (eller vad man ska säga) typ 10 minuter med en sådan motsvarade 600 situps elle nåt.

Kan det stämma??

 

Om du såg något på TV som verkade för bra för att var sant, så är det antagligen också det.

 

Han såg det på TV shop. Tror han frågade om det funkade i en annan tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har tränat på gym i ca 7 månader nu, de första 2-4 månaderna bara jag rasade ca 12kg, men nu har det bara ståt still och jag kör typ hårdare och jag har fortfarande en del fett jag vill bli av med.

 

Tränar du bara "sådär"?

Eller har du läst någon Guide på nätet?

- För att om du ska gå ner mycket i vikt, så finns det ju väldigt speciella metoder för det..

finns ett tredagars schema på gymet som ja följer + lite till då (det e ganska kort:D)

 

ok, men såg på tv en gång om nån massage grej som masserade musklerna så de blev starkare (eller vad man ska säga) typ 10 minuter med en sådan motsvarade 600 situps elle nåt.

Kan det stämma??

Om du såg något på TV som verkade för bra för att var sant, så är det antagligen också det.

 

Han såg det på TV shop. Tror han frågade om det funkade i en annan tråd.

 

Om han såg det på TV shop är det ju definitivt inte sant.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har tränat på gym i ca 7 månader nu, de första 2-4 månaderna bara jag rasade ca 12kg, men nu har det bara ståt still och jag kör typ hårdare och jag har fortfarande en del fett jag vill bli av med.

Sluta med läsk, godis.

Ät mer sallad.

Träna mer kondition än vad du tränar muskler.

Ta'da!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har tränat på gym i ca 7 månader nu, de första 2-4 månaderna bara jag rasade ca 12kg, men nu har det bara ståt still och jag kör typ hårdare och jag har fortfarande en del fett jag vill bli av med.

Sluta med läsk, godis.

Ät mer sallad.

Träna mer kondition än vad du tränar muskler.

Ta'da!

 

funkar, sen när du börjar springa. ge inte upp hoppet om du moste stanna flera ggr på din lilla runda eller stora. men efter du har sprungit den rundan vare eller varannan dag i 1 och en halv vecka så kommer du märka resultat.

 

jag va lite knubbig tyckte jag för ngr sommrar sen och då sprang jag en runda som först tog mig 30 minuter att springa. sen efter 2 veckor så tog den 22mintuer och tiden blev bara mindre för varje gång. sen börja jag springa mil på bra tider. men tappa lusten för det när vintern kom...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När man börjar träna bara sådär så är det ganska svårt att säga när man är nöjd. Som vi vet så har alla olika kroppstyper (Vi kan inte alla födas spinkiga eller smällfeta). En del är jättesmala naturligt, en del blir jättetjocka jätteenkelt, en del får ölmage lätt och en del har jättelätt för att bygga muskler.

 

Se till att du börjar med att sätta en idealvikt, alltså hur mycket du vill väga (Rekommenderat är ju standardvikten för din ålder), sen kämpar du mot det- Annars kan det hända att du når en bra vikt men ändå inte är nöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hade tänkt runt 80kg, väger ca 86kg nu och är runt 194cm lång.Men ska även försöka bygga lite muskler så det e de som väger och inte fettet:D

Sen kanske något speciellt midjemått? Det är ju viktigt att du har målen klara, annars kommer du sträva efter något som inte finns.

 

har itne direkt tänkt ut det än:D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hade tänkt runt 80kg, väger ca 86kg nu och är runt 194cm lång.Men ska även försöka bygga lite muskler så det e de som väger och inte fettet:D

 

Sen kanske något speciellt midjemått? Det är ju viktigt att du har målen klara, annars kommer du sträva efter något som inte finns.

 

har itne direkt tänkt ut det än:D

 

När du gymmar och håller på så är det viktigt att märka ut målen, så du vet hur mycket du ska träna de olika delerna på kroppen för att nå önskad form.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...