Northwest Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 ja, som sagt när jag är inne på youtube å krashar ff ibland,vad beror det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Hade samma problem, kommer det fram en ruta där det står "Vill du hämta den här insticksmodulen"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 28 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 nej bara "vi är ledsna fire fox har stött på ett problem och kraschat" lr nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Ta och installera om FireFox? Eller inaktivera add-ons om du nu har installerat add-ons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Det funkar felfritt för mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Det är väl någon bugg i det. Har samma problem själv. Ibland kan dö dö utan förvarning. Men det är bara att starta igen och gå in där man var. Då kraschar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Händer när jag sitter på min Windows Vista Ultimate X64, kan vara att firefox är gjort för X32. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Testa att uppdatera firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Testa att uppdatera firefox.Firefox säger till när det finns en ny uppdatering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.