Gäst ihabba123 Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Hej fuskare hade tänkt mig att busringa lite. Men jag undrar hur man gör hemligt nummer så att dom inte kan ringa tillbaks. Har ni några tips på vad jag ska säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 skriv #31# innan det numret du ska ringa, då är det dolt :D Ett tips vad du kan säga är typ: -Du har vunnit på ..........! -Har du beställt ............? osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 (redigerat) Din mans porrtidningar kommer om 3 dagar......... om det är en kvinna som svarar Redigerat 28 November 2008 av Umbreon24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 (redigerat) Helt säkert att man ska trycka in #31#? Redigerat 28 November 2008 av ihabba123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 (redigerat) Som 360xbox sa-Ja-busringer ibland själv Redigerat 28 November 2008 av Umbreon24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Hej fuskare hade tänkt mig att busringa lite. Men jag undrar hur man gör hemligt nummer så att dom inte kan ringa tillbaks. Har ni några tips på vad jag ska säga? Kolla lite på eurovoice och sno deras ideer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Helt säkert att man ska trycka in #31#?jag är helt säker på att man ska trycka #31# Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timi3 Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Busringa - Väldigt nice =) Svin bra länk ovan =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Helt säkert att man ska trycka in #31#? Japp, det är den. Din mans porrtidningar kommer om 3 dagar......... om det är en kvinna som svararHaha, den var bra (; Men skulle vara skumt om personen inte ens var gift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Mm men man kan ju kolla i telefon katalogen och kolla om den är gift B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 lyssna lite på eurocop så får du insperation:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 "Din son är död" "NNNNAEEEEEEEE??!??!?!?!" "Jag lovar!" ":'(" "Skoja bah :D:D:D:D:D" Det är humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.