JGamer Skrivet 3 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Han såg inte ens trött ut han bara satte sig Ja han bara satte sig o :D flinade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 (JGamer @ 03/04-2004 09:12:15) Han såg inte ens trött ut han bara satte sig Ja han bara satte sig o :D flinade! fattar inte att han inte var trött. om någon av oss på fuska.se skulle göra endast Hinderbanan skulle vi säkert vara helt slut. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 3 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 jag skulle bli svettig redan vid första nätet säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Jag hejar på Patrick Lessa, fast han har redan vunnit med Robban var bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Robban var bara kul men inte bra på själva Gladiatorerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bomberman Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Jag hejar på Patrick Lessa, fast han har redan vunnit med Robban var bäst. Han var skönast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Robban var bara kul men inte bra på själva Gladiatorerna. Han var bra när det inte stod några idiotiska muskelknuttar ivägen, d.v.s hinderbanan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Det skulle vara svin coolt om det fanns BG (Barn gladiatorerna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Ja det hade vart coolt! PS.Isåfall skulle jag vilja va med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.