GTAeBra Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Hej! Jag ska köåpa GTA IV! Till PC! En fujitju siemens med 1024 RAM och bytt till spel grafik kort. Har spelat WoW med bra grafik på och den har laggat då o då. Grafik kortet hängde väl inte riktigt med för det kom stora färg spjut eller streck rätt upp i luften och ryggen vart jätte lång ibland. Men iaf. Kan jag köpa GTA IV utan att den ska lagga hela tiden?? :P Undra det för jag vill gärna köpa det till data. Mvh Mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Vad har du för grafikkort? om det är en geforce 8400 eller under så kommer det inte gå så bra om det inte är ett specialkort. 1024mb ram är inte så mycket, du kan spela spelet på lägsta grafik så att det inte laggar. Och vad har du för proccesor? Förklara mer så jag kan hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Klarar du inte WoW intan lagg så kommer du inte klara Gta IV utan lagg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Kom med lite vad du har för proccesor och det. Välkommen Till Fuska.se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 ladda upp rig bara. skaffa xfire och gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 kolla upp hur system krävande IV är.och sen skriver du dxdiag i kör och jämför med din dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 www.canirunit.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Hej! Jag ska köåpa GTA IV! Till PC! En fujitju siemens med 1024 RAM och bytt till spel grafik kort. Har spelat WoW med bra grafik på och den har laggat då o då. Grafik kortet hängde väl inte riktigt med för det kom stora färg spjut eller streck rätt upp i luften och ryggen vart jätte lång ibland. Men iaf. Kan jag köpa GTA IV utan att den ska lagga hela tiden?? :P Undra det för jag vill gärna köpa det till data. Mvh Mig! Ladda ner Everest Home Edition trial och lägg upp lite mer information om din dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 CPU Minimum: Intel Core 2 Duo 1.8GHz, AMD Athlon X2 64 2.4GHz CPU Speed Minimum: 1.8 GHz System RAM Minimum: 1 GB for Windows XP / 1.5 GB for Windows Vista) Operating System Minimum: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3 Video Card Minimum: 256MB NVIDIA 7900+ / 256MB ATI X1900+ Free Disk Space Minimum: 16 GB Det är va du minst behöver enligt www.canirunit.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTAeBra Skrivet 6 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 tjaa. jag har intel ®3.60 GHZ proceccor ( pentium) stod det på egenskap sidan. 1,00GB ram lokal disk C fanns det 208 GB ledigt av 232GB, det är väl bra? B) grafik kortet är jag osäker på men nåt geforce e det iaf. nåt 8000tror jag. vi har bytt det iaf. Mvh Mats Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 tjaa. jag har intel ®3.60 GHZ proceccor ( pentium) stod det på egenskap sidan. 1,00GB ram lokal disk C fanns det 208 GB ledigt av 232GB, det är väl bra? B) grafik kortet är jag osäker på men nåt geforce e det iaf. nåt 8000tror jag. vi har bytt det iaf. Mvh Mats ja det går nog på låga inställningar med acceptabel fps Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTAeBra Skrivet 6 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 (redigerat) okej :) men ska köpa till 2gb till den och sedan ett nvidia geforce 9600, för det är väl bra? Snälla tipsa mig vad jag ska köpa för att kunna spela på höga inställningar vill att det ska gå snabbt med bra grafik som på ps3:an :D har haft ps3 så jag blir väl besviken om det e sämre :( heh. Säg vad jag ska köpa så ska jag försöka finna lösningar, Tack Mvh Mats Redigerat 6 December 2008 av GTAeBra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.