Hoppa till innehåll

Vilken Julkalender Tycker Du Har Varit Bäst?


MrJesper

Julkalendern på SVT  

49 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tomtemaskinen var urskön. Men röstningen är ju usel, alla som varit de senaste åren har bara varit skit.

 

Hade rätt höga förhoppningar på Skägget i brevlådan då jag älskade Anders & Måns tidigare program men det visade sig vara uruselt. Inte ett dugg kul... och ingen annan kvalitet med det heller.

Jo.. Men då man var yngre så passade nog julkalendern i bättre. Som tillexempel mamma hon tyckte kalender var bra kring 70-talet. Men tappade intresset när hon blev äldre så. Man slutar väl tycka om kalender. Inte vet jag.

 

Och jag måste ju som ändå ta de nyaste skulle ju vara konstigt om jag tog en från 2007 och en från 1962.

 

vad tycks?

 

Julkalender 2001 kaspar i nudådalen cdrom spelet!! klarade ut det nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Annan.

 

Skägget i brevlådan tycker jag varit en av de sämsta julkalender jag upplevt. Den är ju inte julig någonstans!

Håller med dig. Jag hade längtat efter julkalendern oc plötslig den 1/12 när jag sätter på så är det bara nått skräp.

Jag orkar inte titta på den. En riktig jul var iallafall julig. Men min favorit var nog mysteriet på greveholm (Jag var inte född då men såg den senare). Håkan bråkan var rolig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sunes Jul och Mysteriet på Greveholm. The ones and onlies.

 

Dock är Trolltider ganska så underbart det med xD mest för att det är så dåligt gjort jämfört med dagens teknik. ^^

Så sant så, broder!

 

Dock tycker jag att senaste med Anders och Måns inte är illa. Bara det faktumet att de två är med gör allting väldigt roligt. Också kul att de dissade hela det där tramset med att allt ska se så snuskigt juligt ut också!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...