Layton Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Hej, vem tycker ni ska vinna idol på fredag? Kevin eller Alice? Själv tycker jag Kevin därför att han sjunger superbra, har jättebra utstrålning och skrattar alltid och är jättegullig. Om det finns en likadan tråd får ni säga till mig, men jag har inte hittat någon. När du svarar; Skriv inte bara "Alice" eller "Kevin" utan motivera också ditt svar. Det blir mycket roligare att läsa då. Du får också skriva tex "Jag tycker Robin E skulle vinna för han sjöng så bra men det var synd att han åkte ut". Men Du behöver inte skriva "Jag tittar inte på idol" för jag tycker att det blir för mycket onödiga trådar då. Hej hej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Kevin. Motiveringen följer: Alice är bland dom konstigaste personerna jag någonsin har sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Alice, för att hon har en mer originell röst imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Jag tycker Kevin. Alice har problem med uttal. Kevin har engelskan på plats, han kan helt enkelt sjunga bättre än Alice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RMAPersson Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Vem f*n bryr sig om Idol. På spåret blir det, är typ hundra gånger bättre. Lyssna på riktig musik som Queen, David Bowie, Montserrat Caballe, Elvis mm mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Förlorade all min respekt för idol när Johan tog sig så långt som han gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Förlorade all min respekt för idol när Johan tog sig så långt som han gjorde.Hade du den kvar så länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Hmmmmm tror att Al...Kevin vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 (redigerat) Jag gillar Kevin för han e jette snygg och har 6pack hihihihi <skäms lite hihihi> Ok. Seriöst svar följer: Jag kollar bara på Idol när dem tar ut folk ibörjan, då är det roligt. Så jag hejar på tjejen, för hon är nog bra. Troligtvis. Redigerat 9 December 2008 av Rullis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Förlorade all min respekt för idol när Johan tog sig så långt som han gjorde.Hade du den kvar så länge? Har aldrig kollat på idol och kommer aldrig göra- Nu har jag dock en anledning till det också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Kevin för att han helt enkelt är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Jag tycker Kevin han har en sån utstrålning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.