Selene Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Har inte besökt fuska.se på väldigt länge sedan och sist jag var här var forumet bra uppbyggt, nu kanske det är jag som är gammaldags. När man kommer in på en tråd så istället för att se alla svar under det första inlägget som man gjorde tidigare så är allt nu uppbyggt i ngt avskyvärt tråd liknande system kan jag på ngt sätt få tillbaka den gamla stilen eller är det här en funktion som man måste leva med...för ärligt jag hatar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 ma kan ändra satt det blir som DU vill. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 hehe det e bara attt trycka på val som står högst upp på varje tråd å sen väljer du standard ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 12 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Yeay! Tackar nu kan även gamlingar som jag besöka fuska.se igen XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 välkommen tillbaka ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Man får säga välkommen tillbaka. Fuska.se har utvecklats sedan du var här för länge sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 (redigerat) Man får säga välkommen tillbaka. Fuska.se har utvecklats sedan du var här för länge sedan. Hon var inte här för så länge sedan sist. Trådalternativet hade bara ändrats till trådåd istället för standard. Redigerat 26 December 2008 av FridayPanda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Welcome back red text-writer :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.