LoadsOfHitman Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Jag är neutral :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoadsOfHitman Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Var finns Mandalorians Ledare????? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 (redigerat) Hmmm, först måste jag veta om du har mött alla de andra mandalorians, om du bara har ledaren kvar? Ifall du bara har honom kvar så tror jag att han ska finnas på samma område som Juhani gjorde. När du är vid samma område så tar du fram kartan, då bör han vara längst ner till vänster. Redigerat 14 Maj 2004 av j0hn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Det finns två stycken som är mandalorians ledare på olika planeter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 14 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Vart finns de? Jag vet att en finns i Dantooine! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Det finns en på Kashyyk, ap-planeten du vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoadsOfHitman Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Hur blir man av med "Gizkorna" i skeppet???? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Är spelet bra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Är spelet bra ? Klart det är ! Annars skulle det här inte vara en 5 sidor lång tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Hur blir man av med "Gizkorna" i skeppet???? :unsure: köp gizkor gift eller om du är elak så använd persuade på en köpman i manaan.om du gör det så elaka alterativet så säg bara att dom är en speciell ras som inte gökar som kaniner. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shogun Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 HUr F-n får man ner consolen!!! Har provat allt som ni sagt att man ska göra men det händer inte ett skit, blir galen. Kan någon hjälpa mig!!!! :o Är på Taris just nu. may the force be with U all!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 det jag skickade till dig borde fungera, jag testade själv på min och det FUNGERADE. Kan du spara det du har ändrat i swkotor.ini? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.