Symptom Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 a tja jordbävning i skåne för en timme sedan, någon mer än jag som märkte av den? effektiv väckarklocka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Är du säker? Har inte hört något på nyheterna iaf. Var den kraftig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 (redigerat) rätt så kraftig Jordbävningen mätte 4.7 på richterskalan. bor i skåne blev skit rädd när hela mitt rum skakade! källa: http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/88486-jordbvning-i-skne Redigerat 16 December 2008 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Oj, tror inte att den nådde ända upp till Ludvika iaf. ;) Skulle vara ganska intressant att känna en jordbävning. :P Hur kändes det? Skakade allt i ditt rum eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Oj, tror inte att den nådde ända upp till Ludvika iaf. ;) Skulle vara ganska intressant att känna en jordbävning. :P Hur kändes det? Skakade allt i ditt rum eller? riktig läskig :P min spel 360 ramlade ner från bokhyllan sägen skakade till max, men andå lite kul :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Måste ha sovit igenom den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Själv bor i jag i Värnamo som ligger i mitten av Småland, jag kände skalvet och blev skiträdd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Jag har sleeping-skills, sov och bor i Skåne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Jag märkte inte jordbävningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 (redigerat) va i en 5,5 på richter skalan jordbävning i somras men jag bara sov igenom den xD såg några fruktansvärda bilder från det mäktiga skalvet i skåne :( http://www.humor911.se/pub/articles/pictures/1292.jpg Redigerat 16 December 2008 av hejhejhej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Bor i halmstad, och på hemkunskapen kom daniella och sa; "DET VAR ETT JORDSKALV IMORSE!! iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihihihihihiihihihihihihihiihih" Resten av klassen; Jahaja, ingen bryr sig daniella, bara du för du går ju upp halv fem o mjölkar kossorna >: Vi andra sov! Där fick jag reda på det >: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 (redigerat) Jag bor i Hultsfreds kommun i Småland. Jag märkte inget. Det var nog för att jag sov. Farsan hade hört något dovt muller när han var ute. Det är väl Danmark som äntligen försöker ta tillbaka Skåne :D Redigerat 16 December 2008 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.