Touchmagic Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 klarar de flesta låtarna över 95% på expert på wt, 100% hail to the freaks på trummor expert, många låtar på bas 100% expert. klarar de flesta låtarna över 95% på expert på wt, 100% hail to the freaks på trummor expert, många låtar på bas 100% expert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 FC slow ride på hard ja tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Jag får sådan jävla nördrage. Jag failade 82% in i Raining Blood ;_; Jag är så sur, så sur. Vilken del failade du i? O_o 83% = Flood. Förövrigt körde jag igenom GH:WT idag utan att behöva köra om någon låt. 5-stjärnade sågott som alla låtar förutom Tool-tier och ett par styckna på dom 3 sista där Ozzfest ligger. Tror det blev 4 eller 5 FC på vägen med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Jag får sådan jävla nördrage. Jag failade 82% in i Raining Blood ;_; Jag är så sur, så sur. Vilken del failade du i? O_o 83% = Flood. Förövrigt körde jag igenom GH:WT idag utan att behöva köra om någon låt. 5-stjärnade sågott som alla låtar förutom Tool-tier och ett par styckna på dom 3 sista där Ozzfest ligger. Tror det blev 4 eller 5 FC på vägen med. Flood asså. Inte svår alls, men helt ful ändå. Det är ju bara lite trills, lär dig tekniken för dem så går det bra. (alltså håll pekfingret på den högsta noten och dampa på den andra med långfingret.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Jag får sådan jävla nördrage. Jag failade 82% in i Raining Blood ;_; Jag är så sur, så sur. Vilken del failade du i? O_o 83% = Flood. Förövrigt körde jag igenom GH:WT idag utan att behöva köra om någon låt. 5-stjärnade sågott som alla låtar förutom Tool-tier och ett par styckna på dom 3 sista där Ozzfest ligger. Tror det blev 4 eller 5 FC på vägen med. Flood asså. Inte svår alls, men helt ful ändå. Det är ju bara lite trills, lär dig tekniken för dem så går det bra. (alltså håll pekfingret på den högsta noten och dampa på den andra med långfingret.) Justja, flood heter den. Jag vet, men jag HATAR raining blood :'( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Klarar inte ens One på hard längre, fy skäms på sig själv. Men har inhandlat GHA, GHM, GHWT och GHGH (Smash hits) nu, det blir en spelande sommar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 11 noter från att FC:a Cities On Flames With Rock 'N' Roll ;_; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Rätt tråd nu; jag fick typ 230k på Satch Boogie :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Rätt tråd nu; jag fick typ 230k på Satch Boogie :> hahah gillar det failet du gjorde x'3. Men. Grattis för den triumfen 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Wozzaaah! Bra av mig tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Wozzaaah! Bra av mig tycker jag. Ja, med tanke på hur länge du haft det? :) Fick 315k på Before I forget idag. 262k på My pride and joy. 350k på Stricken. 270k på 3´s & 7´s. 240k på La Grange. 214k på Impulse. :3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Wozzaaah! Bra av mig tycker jag. Ja, med tanke på hur länge du haft det? :) Fick 315k på Before I forget idag. 262k på My pride and joy. 350k på Stricken. 270k på 3´s & 7´s. 240k på La Grange. 214k på Impulse. :3 Mina rekord på dem: Before I Forget - 412k Stricken - 509k (OMG) 3's & 7's - 266k (din jävel!) La Grange - 217k (din dubbeljävel!) Impulse - 254k Fan, du tog mig på två. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg