Boffaroffe Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 ojoj nice där :D klarade precis cliffs of dover för första gången... (inte spelat 3an på väldigt länge :P ) Jag har fått 250k, 98% på CoD => Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Har klarat alla låtar på Guitar hero III + alla bonuslåtar ink TTFAF + Några Download låtar som The devil went down to georgia. Alla låtar på Guitar hero Aerosmith ... Alla låtar på Guitar hero Metallica... Alla låtar på Guitar hero World tour... Alla dessa 4 har jag klarat alla låtar på expert också ;) TTFAF och TDWDTG också :D Min GT är : SLeepINGwhatER bara adda om ni har lust att lira lite :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpalimpa4 Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 Kom till 57% på What A Horrible Night To Have A Curse på RB2 Trummor, helt sjuk låt alltså. På GH3 har jag 5* på alla låtar förutom Raining Blood ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 Kom till 57% på What A Horrible Night To Have A Curse på RB2 Trummor, helt sjuk låt alltså. På GH3 har jag 5* på alla låtar förutom Raining Blood ^^ Blast beats <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpalimpa4 Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Jo, blasten på Gitarr Solot är ju helt åt skogen! Snare hela tiden och massa annat skit, speciellt pedalen är irriterande! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 (redigerat) Jag kan äta en bulle medans jag klarar One på hard :D Troligt, själv så kan man köra One på Expert med Hyper Speed 5 Har klarat through the fire and flames med Hyperspeed 5 + Alla låtar på gh metallica, gh3, aerosmith... På expert asså Redigerat 3 Mars 2010 av MetalKungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpalimpa4 Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Hyperspeed 5 på TTFAF gör ju låten extremt mycket lättare imo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Hyperspeed 5 på TTFAF gör ju låten extremt mycket lättare imo.Jag vet... Men jag har klarat den utan också... dock lite svårare men , ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidstrom Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 (redigerat) Klarat alla låtar Expert på gitarr, The Trooper och Knights of Cydonia på Lefty expert och Scream Aim Fire expert på trummer. Number of the beast bakom ryggen. Redigerat 15 Mars 2010 av lidstrom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpalimpa4 Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Hyperspeed 5 på TTFAF gör ju låten extremt mycket lättare imo.Jag vet... Men jag har klarat den utan också... dock lite svårare men , ;) Ja, att spela utan Hyperspeed är omöjligt för mig men första gången jag klarade låten var utan, visste inte om att Hyperspeed existerade då! xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpalimpa4 Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Fick 99%, 608 Note Streak, 347k Poäng, Guldstjärnigt på Painkiller, spelets näst svåraste låt på trummor! :3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 (redigerat) 5-stjärnade precis Dyer's Eve på expert (inte expert+, men jag skulle vilja se den människa som kan klara den på ex+ med en pedal), trummor (GH:M). 578k, typ. Kunde egentligen ha gått bättre, men nu får du fan ge mig lite beröm, Timmy! Redigerat 26 Mars 2010 av Fruktnystan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg