Layton Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Lol. Det är som vi brukar säga; Den som inte gillar Slayer har inte lyssnat på tillräckligt mycket Slayer :P Btw, guldstjärnor på Tow Sawyer, expert voxtar. YOU MOTHAS. Alla har olika smak på musik. Jag älskar Rock men absolut inte hardrock, heavymetal blablabla... alla deras låtar heter typ "Angel of Death", "Raining Blood", Bloodline... Det får inte vara hårdare än Metallica åtminstone. Jag gilar mer soft Rock. som bandet till vänster :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Klarade Laid to rest på expert med 5 stjärnor! Slå det! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Klarade Laid to rest på expert med 5 stjärnor! Slå det! :D Laid to Rest är aslätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 fick 80% på "Psychobilly freakout" på GH2. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Guldstjärnor på Next to You och Flirtin' With Disaster, experttrummor :c Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 fick 80% på "Psychobilly freakout" på GH2. B)100% här :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 fick 80% på "Psychobilly freakout" på GH2. B)100% här :D Jag har också klarat 100%! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 5 fina stjärnor på Raining Blood. Vad ska man säga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 5 fina stjärnor på Raining Blood. Vad ska man säga?Jajaja, sluta skryt! :( Ehh, Master of Puppets 5 star på gitarr? B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Jag klarade Before I forget på expert :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iEliteCookie Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 GH World Tour: Satch Boogie GH 3: TTFAF GH Van Halen: Spanish Fly och Eruption GH Greatest Hits: TTFAF GH Metallica: Dyers Eve och War Ensemble Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Inte lirat sen i våras. *COOLT SKRYT* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg