iEliteCookie Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 (redigerat) Tog nyss Fury of The Storm, sudden death, this day we fight 5 star på GH: WoR :P Redigerat 16 Oktober 2010 av NukerZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Tog nyss Fury of The Storm, sudden death, this day we fight 5 star på GH: WoR :PFury of The Storm är ju inte speciellt svår, behövs bara att vara rejält uppvärmd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 (redigerat) Tog nyss Fury of The Storm, sudden death, this day we fight 5 star på GH: WoR :PFury of The Storm är ju inte speciellt svår, behövs bara att vara rejält uppvärmd. Annars får man ont i fingrarna minsann. Fast den är ju rejält mycket lättare än t.ex. TTFaF.Sudden Death är också relativt lätt, men This Day We Fight är däremot en bitch, mest pgadet idiotiska strumming-riffet de envisas med att upprepa hela tiden. Inte alls svår attfå fem stjärnor på, men streak challenges är kluriga. Redigerat 31 December 2010 av Fruktnystan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 Jag sjöng en låt på expert som jag aldrig hört förut och klarade 70 %! Nej, tyvärr, mer än så kan jag inte skryta....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 körde "eruption" på trummor och slog av ena trummpinnen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 körde "eruption" på trummor och slog av ena trummpinnenDet är fan mer credd är allt jag postat i "Vad gör du just nu i spelens värld"-tråden på sistone. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 körde "eruption" på trummor och slog av ena trummpinnenGilla :)Om detta var facebook. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xeliaz Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Jag klarade Expert på GHIII i helgen, och såskaffade jag 5 stjärnor på alla låtar på hard i GHIIIoch GHII. Och så fick jag det sista achievementet i GH: Aerosmith. Sen gick gitarrjäveln sönder, efter att jag kommit 68% in i TtFaF på experti Career. :( Strummern är paj, det går bara att strumma uppåt.min gh5 gittarr osså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 September 2011 Rapport Dela Skrivet 7 September 2011 Har klarat Rock Band 1 karriären på Medium gitarr. B) Fast jag skulle kunna klara Hard men jag orkar inte spela igenom det igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tintin96 Skrivet 25 September 2011 Rapport Dela Skrivet 25 September 2011 jag har klarat kariären på gh 2, 3, world tour, wor, aerosmith och metalica på expert ^^ och på gh 3 har jag 5* på alla låtar utom raining blood och TTFAF. tar även 89% på TTFAF. börjar bli tråkigt att köra online för nästan alla fegar ur, så äre nån här som vill möta mig? jag kör på ps3 numera min psn heter antibirk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 körde "eruption" på trummor och slog av ena trummpinnenDet kallar jag skryt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
walkie Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 Jag fick en kill på GTA en gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg