Proccito Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 World Tour: Sjöng OCH spelade gitarr samtidigt dock hade jag tränat och körde på Easy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 World Tour: Sjöng OCH spelade gitarr samtidigt dock hade jag tränat och körde på Easy Lolz det är enkelt bara man kan texten utantill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rsps Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 kan få 100% på crazy train expert Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 kan få 100% på crazy train expert LMAO Bevisa :C Annars blir jag lädsen i näsan för jag får bara 91% ;_; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 (redigerat) Jag drar genom LINKIN PARK - WHAT I'VE DONE på Expert i GHWT =) Redigerat 3 Februari 2009 av bluepower Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 (redigerat) Jag klarade Expert på GHIII i helgen, och så skaffade jag 5 stjärnor på alla låtar på hard i GHIII och GHII. Och så fick jag det sista achievementet i GH: Aerosmith. Sen gick gitarrjäveln sönder, efter att jag kommit 68% in i TtFaF på expert i Career. :( Strummern är paj, det går bara att strumma uppåt. Redigerat 31 Januari 2009 av Fruktnystan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Har väl inte så mycket att skryta om... XD 5 stjärnor på Through the Fire and Flames är det väl enda jag kan skryta om :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Klarade Hot for Teacher på trummor på Medium.. HAHA MAOWNZ! Klarade den låten på expert (H) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 World Tour: Sjöng OCH spelade gitarr samtidigt dock hade jag tränat och körde på Easy En kompis bror klara eye of the tiger på expert på gitarr och sång ;) Men han är über bra på Gitarr, han klarar typ hot for teacher på 95%+ på expert Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Ny gitarr. Yey! Så jag firade med att köra lite co-op online. Vi FC:ade Cherub Rock och In Love, båda på Expert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rsplaya Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Jag kan bara skryta om att jag har FC:at 15 låtar på expert & klarat 95% på the devil went down to gorgien på expert :D Mina kompisar såg typ ut som retarded noobs :P :o :o :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Grr, jag klarar varken TTFAF eller TDWDTG. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg