Gäst Darkshiver Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 kan få 100% på crazy train expert LMAO Bevisa :C Annars blir jag lädsen i näsan för jag får bara 91% ;_; Har för tillfälet ingen kamera Är du rsps? lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 kan få 100% på crazy train expert LMAO Bevisa :C Annars blir jag lädsen i näsan för jag får bara 91% ;_; Har för tillfälet ingen kamera Är du rsps? lol ja;D Ps. vem sa att det var gitarr det är på bas:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StatiX Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Klarar alla låtar på Expert, Trummor :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Nu har jag klarat alla förutom satch boogie och hot for teacher. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 2 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Nu har jag klarat alla förutom satch boogie och hot for teacher.Come back when you got GH3 lolz. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Fick 225k på Rebel Yell trummor igår :'D Hard =3 Jag tog även BYOB trummor hard, 4* har glömt hur mycket poäng det blev :_ Jag funderar på att försöka spela sönder GH3 idag, för jag har inte kört det på länge ;p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Kan skryta med att en vän tar Through Fire And Flames på expert, själv har jag tagit mig igenom GH: Aerosmith på hard. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 (redigerat) Kan skryta med att en vän tar Through Fire And Flames på expert, själv har jag tagit mig igenom GH: Aerosmith på hard. Ololol, det klarar man ju i sömnen på expert. :P edit: Altså GH:A, inte TtFaF. Redigerat 7 April 2009 av Fruktnystan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 11 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 (redigerat) Klarade precis ut GH3 på Expert. Suttit fast på samma ställe i flera månader nu. Alltså TDWDTG nubs. Redigerat 11 April 2009 av Aircondition Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Alla låtar på metallica klarade med mer än 90% och 5 stjärnor. Vet inte om det är något att skryta med, men jag tycker det var bra gjort av mig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 12 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Hur har du redan fått tag i Metallica, importerat det eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 skryt> har metallica spelet. kan inte skryta mer om det för har inte spelat så mkt, bara klarat 20 låtar kanske =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg