MrSnow Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 (redigerat) edit Tarbort helt fel ämne xD Redigerat 12 April 2009 av MrSnow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 (redigerat) Hur har du redan fått tag i Metallica, importerat det eller?jag har det nedladdat till wi och använder gecko region free... Körde igenom guitar hero III igår och klarade alla låtar med mer än 95% och 5 stjärnor på alla låtar förutom ttfaf och TDWDTG. på The Devil Went Down To Georgia fick jag 83% :/ TTFAF har jag inte änns kört =P Redigerat 13 April 2009 av EmoNerdChild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Hur har du redan fått tag i Metallica, importerat det eller?jag har det nedladdat till wi och använder gecko region free... Körde igenom guitar hero III igår och klarade alla låtar med mer än 95% och 5 stjärnor på alla låtar förutom ttfaf och TDWDTG. på The Devil Went Down To Georgia fick jag 83% :/ TTFAF har jag inte änns kört =P Jag hoppas du snackar om expert, för annars är du n00b. Om du kör på expert tror jag knappast att det gick *så* bra för dig på Raining Blood. (det är ju den enda jag har kvar att 5-stjärna) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 19 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Jag klarade ut Rock Band 2 på en dag. EN j*vla dag. Utan att förlora en gång. Inte EN j*vla gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Hur har du redan fått tag i Metallica, importerat det eller? jag har det nedladdat till wi och använder gecko region free... Körde igenom guitar hero III igår och klarade alla låtar med mer än 95% och 5 stjärnor på alla låtar förutom ttfaf och TDWDTG. på The Devil Went Down To Georgia fick jag 83% :/ TTFAF har jag inte änns kört =P Jag hoppas du snackar om expert, för annars är du n00b. Om du kör på expert tror jag knappast att det gick *så* bra för dig på Raining Blood. (det är ju den enda jag har kvar att 5-stjärna) ja jag snackar om expert o.o ok you got me... fick 86% på Raining Blood >_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Hur har du redan fått tag i Metallica, importerat det eller? jag har det nedladdat till wi och använder gecko region free... Körde igenom guitar hero III igår och klarade alla låtar med mer än 95% och 5 stjärnor på alla låtar förutom ttfaf och TDWDTG. på The Devil Went Down To Georgia fick jag 83% :/ TTFAF har jag inte änns kört =P Jag hoppas du snackar om expert, för annars är du n00b. Om du kör på expert tror jag knappast att det gick *så* bra för dig på Raining Blood. (det är ju den enda jag har kvar att 5-stjärna) ja jag snackar om expert o.o ok you got me... fick 86% på Raining Blood >_< I knew it. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drumhero Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Jag fc:ar Raining blood expert!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Jag fc:ar Raining blood expert!!!!!!!!!! LIES! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 jag kör bara på medium....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 kör på hard :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 http://img20.imageshack.us/img20/272/fuckyeahr.jpg watwatwat => Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 http://img20.imageshack.us/img20/272/fuckyeahr.jpg watwatwat => How do I failed song? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg