kikon Skrivet 29 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2009 har klarat alla låtar på expert på world tour och legends of rocks utom trough fire and flames tåg 90procent på den senn alla på expert på aerosmith och har köpt metlica nuXD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 40/42 5-stars (Raining blood och Number of the beast kvar, dock kommer jag 5-stjärna number of the beast ganska snart). Dragonforce - Avklarad http://img25.imageshack.us/img25/364/hhoohoho.jpg The devil went down to georgia - Avklarad http://img10.imageshack.us/img10/7640/ahhahahayeah.jpg GH3 - expert btw. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 40/42 5-stars (Raining blood och Number of the beast kvar, dock kommer jag 5-stjärna number of the beast ganska snart). Dragonforce - Avklarad http://img25.imageshack.us/img25/364/hhoohoho.jpg The devil went down to georgia - Avklarad http://img10.imageshack.us/img10/7640/ahhahahayeah.jpg GH3 - expert btw. Number of the beast är ju lätt (när man kan introt)! Men men, då sitter vi väl båda snart fast i "bara Raining Blood kvar"-skiten. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Klarade Slow - ride på expert FC! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 GHWT - La Bamba 100% GH3 - 5 stjärnor på allt förutom Through the Fire and Flames (4 stjärnor :( ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 (redigerat) Tog en låt på hard(5 star). :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Redigerat 29 Juni 2009 av Hetfield05 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 FC:ade precis Cities on Flame with Rock n' Roll på expert i quickplay, hyperspeed 3. Ja ba: HOLY SHIT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpalimpa4 Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Hehe, klarat ut hela Rock Band 2 på Gitarr 5 stjärnigt på alla låtar, och guld stjärnigt på hälften ungefär. Sen på trummor klarar jag alla förutom Visions, Panic Attack och Painkiller på expert. På GHIII har jag 5 stjärnigt på alla låtar förutom Raining Blood i Career Setlisten. ( stör mig något som in i bänken på den låten ). Fick 481K på One, missade bara på solot >.< Sen har jag bara 330K på TTFAF ( inte riktigt min låt ) och sen typ 281K på TDWDTG! Har klarat alla låtar i GHIII också då... På World Tour har jag tagit alla förutom typ 6 låtar 5 stjärnigt på Expert ( gitarr ) Om någon vill köra är gamertagen på Xbox 360: Eddie Shoe Yay, go GH! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 (redigerat) Ja, jag rage'ar enormt just nu, efter att ha fått 221k på Raining Blood för en stund sen. Det är typ 6k ifrån 5 stjärnor. FANFANFANFANFANFANFANFAN. Fast den gången kändes det att jag kunde bättre, så snart går det nog! Redigerat 13 Juli 2009 av Fruktnystan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 På Rock Band: Unpugged klarade jag Lamb Of God - Laid To Rest på expert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpalimpa4 Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Mm, jag hatar Raining Blood. Får bara 167K... Lam låt! Förresten kör jag bara med 3 fingrar ^^ Kanske många som gör det... FC:ade nästan Panic Attack på Expert igår, men som vanligt missade jag på solot... Förresten man needar 227K ungefär för att få 5 stjärnigt på Raining Blood. xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Mm, jag hatar Raining Blood. Får bara 167K... Lam låt! Förresten kör jag bara med 3 fingrar ^^ Kanske många som gör det... FC:ade nästan Panic Attack på Expert igår, men som vanligt missade jag på solot... Förresten man needar 227K ungefär för att få 5 stjärnigt på Raining Blood. xD Jag vet, jag var ju bara 6k ifrån. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg