Hoppa till innehåll

Skryt!


Aircondition

Rekommendera inlägg

  • Svar 219
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

40/42 5-stars (Raining blood och Number of the beast kvar, dock kommer jag 5-stjärna number of the beast ganska snart).

Dragonforce - Avklarad

http://img25.imageshack.us/img25/364/hhoohoho.jpg

The devil went down to georgia - Avklarad

http://img10.imageshack.us/img10/7640/ahhahahayeah.jpg

 

GH3 - expert btw.

Number of the beast är ju lätt (när man kan introt)!

Men men, då sitter vi väl

båda snart fast i "bara Raining Blood kvar"-skiten. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Hehe, klarat ut hela Rock Band 2 på Gitarr 5 stjärnigt på alla låtar, och guld stjärnigt på hälften ungefär. Sen på trummor klarar jag alla förutom Visions, Panic Attack och Painkiller på expert.

 

På GHIII har jag 5 stjärnigt på alla låtar förutom Raining Blood i Career Setlisten. ( stör mig något som in i bänken på den låten ). Fick 481K på One, missade bara på solot >.< Sen har jag bara 330K på TTFAF ( inte riktigt min låt ) och sen typ 281K på TDWDTG! Har klarat alla låtar i GHIII också då...

 

 

På World Tour har jag tagit alla förutom typ 6 låtar 5 stjärnigt på Expert ( gitarr )

 

Om någon vill köra är gamertagen på Xbox 360: Eddie Shoe

 

Yay, go GH!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, jag rage'ar enormt just nu, efter att ha fått 221k på Raining Blood

för en stund sen. Det är typ 6k ifrån 5 stjärnor. FANFANFANFANFANFANFANFAN.

Fast den gången kändes det att jag kunde bättre, så snart går det nog!

Redigerat av Fruktnystan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mm, jag hatar Raining Blood. Får bara 167K... Lam låt! Förresten kör jag bara med 3 fingrar ^^ Kanske många som gör det... FC:ade nästan Panic Attack på Expert igår, men som vanligt missade jag på solot... Förresten man needar 227K ungefär för att få 5 stjärnigt på Raining Blood. xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mm, jag hatar Raining Blood. Får bara 167K... Lam låt! Förresten kör jag bara med 3 fingrar ^^ Kanske många som gör det... FC:ade nästan Panic Attack på Expert igår, men som vanligt missade jag på solot... Förresten man needar 227K ungefär för att få 5 stjärnigt på Raining Blood. xD

Jag vet, jag var ju bara 6k ifrån. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...