Hoppa till innehåll

Nyårsafton!

Tortilla

Rekommendera inlägg

Hej, skulle bara fråga vart ja ska köpa mina fyrverkerier i år. :)

På en engelsk sida får jag 4896st smällare för ca 1279kr

och på en svensk får jag 2202st smällare för ca 1204kr

Vart tycker ni jag ska köpa mina fyrverkerier i år? :) har så svårt att bestämma mig :P

BtW vad ska ni göra på nyårsafton? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

viserligen... fick just reda på att dom inte skickar utomlands :( så då får de vell ta och bli sverige :P själv så ska man fixa ett eget litet fyrverkeri show hemma på baksidan :P ska stoppa upp alla raketer och seriekoppla dom o kl 00.00 tänder ja på stubinen som går 20m/s :P de kommer att smälla högt när 48 air bombs flyger upp direkt efter varandra :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

viserligen... fick just reda på att dom inte skickar utomlands :( så då får de vell ta och bli sverige :P själv så ska man fixa ett eget litet fyrverkeri show hemma på baksidan :P ska stoppa upp alla raketer och seriekoppla dom o kl 00.00 tänder ja på stubinen som går 20m/s :P de kommer att smälla högt när 48 air bombs flyger upp direkt efter varandra :D

Inte så konstigt att dom inte skickar utomlands med tanke på att dom inte får färdas ombord ett flygplan.

Sen så tvekar jag att du 14 år får seriekoppla själv, men vad vet jag?

Själv så ska det inte skjutas några raketer alls för mig på nyår. Ska ut med polarna & dricka öl.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte så konstigt att dom inte skickar utomlands med tanke på att dom inte får färdas ombord ett flygplan.

Sen så tvekar jag att du 14 år får seriekoppla själv, men vad vet jag?

Själv så ska det inte skjutas några raketer alls för mig på nyår. Ska ut med polarna & dricka öl.

å andra sidan får han inte handskas med air boms heller, och du får får förmodligen inte dricka öl

;ddd

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...