Tortilla Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Hej, skulle bara fråga vart ja ska köpa mina fyrverkerier i år. :) På en engelsk sida får jag 4896st smällare för ca 1279kr och på en svensk får jag 2202st smällare för ca 1204kr Vart tycker ni jag ska köpa mina fyrverkerier i år? :) har så svårt att bestämma mig :P BtW vad ska ni göra på nyårsafton? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Jag hade köpt från sverige. Men på nyår ska jag åka till eksjö och skjuta raketer. Kanske spela dator :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 17 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 viserligen... fick just reda på att dom inte skickar utomlands :( så då får de vell ta och bli sverige :P själv så ska man fixa ett eget litet fyrverkeri show hemma på baksidan :P ska stoppa upp alla raketer och seriekoppla dom o kl 00.00 tänder ja på stubinen som går 20m/s :P de kommer att smälla högt när 48 air bombs flyger upp direkt efter varandra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 viserligen... fick just reda på att dom inte skickar utomlands :( så då får de vell ta och bli sverige :P själv så ska man fixa ett eget litet fyrverkeri show hemma på baksidan :P ska stoppa upp alla raketer och seriekoppla dom o kl 00.00 tänder ja på stubinen som går 20m/s :P de kommer att smälla högt när 48 air bombs flyger upp direkt efter varandra :D Inte så konstigt att dom inte skickar utomlands med tanke på att dom inte får färdas ombord ett flygplan.Sen så tvekar jag att du 14 år får seriekoppla själv, men vad vet jag? Själv så ska det inte skjutas några raketer alls för mig på nyår. Ska ut med polarna & dricka öl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Ska vara med kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Dricka alkohol och spränga saker;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Så extremt onödigt med större raketer... Det är som att bränna upp pengar, imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 viserligen... fick just reda på att dom inte skickar utomlands :( så då får de vell ta och bli sverige :P själv så ska man fixa ett eget litet fyrverkeri show hemma på baksidan :P ska stoppa upp alla raketer och seriekoppla dom o kl 00.00 tänder ja på stubinen som går 20m/s :P de kommer att smälla högt när 48 air bombs flyger upp direkt efter varandra :D Inte så konstigt att dom inte skickar utomlands med tanke på att dom inte får färdas ombord ett flygplan.Sen så tvekar jag att du 14 år får seriekoppla själv, men vad vet jag? Själv så ska det inte skjutas några raketer alls för mig på nyår. Ska ut med polarna & dricka öl. å andra sidan får han inte handskas med air boms heller, och du får får förmodligen inte dricka öl ;ddd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 pff... raketer gjorde man när man va liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Dricka alkohol och spränga saker;)Ingen bra kombination. :) Köp från Sverige, man vet aldrig vad man får när man beställer från utlandet. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 men oftast så är dom från fattiga länder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 är rädd för raketer nu mera efter en läbbig upplevelse förra året :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.