Arcaon Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Hejsan allihopa! Jag installerade nyss mafia för att få återuppleva en av mina gamla favoriter på spelfronten, men när jag var redo att kasta mig ut i Amerikanska bakgator möts jag av en ruta som säger att mitt virus skydd upptäckte och tog bort ett par så kallade Proxy-Piko (eller nåt) trojaner, i filen SIntf32.dll, och spelet startar inte. Nummer ett, är det säkert att be virusskydd att ignorera detta och starta spelet ändå, eller ska jag bara ta farväl till min gamla kärlek? Om ja, hur gör man det? Nummer två, nån annan som haft liknande problem med dessa fulfiler? Alla svar som bidrar till en lösning uppskattas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fruesgkuas Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 (redigerat) Vad har du för antivirus program? oja, spela roll vilket antivirusprogram du har. Testa att ladda ner ett annat antivirusprogram och kolla med den om det blir samma shit.. Eller Ladda upp filen på Virustotal.. Redigerat 18 December 2008 av fruesgkuas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcaon Skrivet 18 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 kör med macaffee. Är virustotal pålitlig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 kör med macaffee. Är virustotal pålitlig då? körde me mcaffe förut och det blockade ju typ allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Vad har du för antivirus program? oja, spela roll vilket antivirusprogram du har. Testa att ladda ner ett annat antivirusprogram och kolla med den om det blir samma shit.. Eller Ladda upp filen på Virustotal.. LoL det tar sjukt lång tid om det är en stor fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 om du inte har laddat ner spelet så är det nog ingen fara att ignorera den. A-V gillar att reta sig på uppdaters och liknande på spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcaon Skrivet 18 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Det är köpt, det är mer den där filen jag inte gillar... Den ligger i Temp mappen, vilket bara det tyder på att det kan vara fuffens, men ska nog ignorera det. Hursomhelst, hur gör man för att ignorera det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Ligger den i Temp mappen har det ingenting med spelet att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcaon Skrivet 18 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Ligger den i Temp mappen har det ingenting med spelet att göra. Det var det jag tänkte, men ändå poppar det upp varje gång jag startar spelet. så, ska jag anta att filen är virus/malware, eller är det nåt som funkar, i och med att spelet verkar vilja starta filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Ligger den i Temp mappen har det ingenting med spelet att göra. Det var det jag tänkte, men ändå poppar det upp varje gång jag startar spelet. så, ska jag anta att filen är virus/malware, eller är det nåt som funkar, i och med att spelet verkar vilja starta filen? http://www.fuska.se/forum/Innan_Du_Skriver...lp-t114040.html Gå ner till säkerhetsdelen och ladda ner lite program och rensa datorn(tänk på att aldrig ha två olika anti-virus samtidigt. anti-spyware går bra dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 funkar mafia till vista ens? men testa inaktivera ditt antivirusskydd, det funkade för mig när jag inte kunde spela bfv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 funkar mafia till vista ens? men testa inaktivera ditt antivirusskydd, det funkade för mig när jag inte kunde spela bfv. Ja. Källa: http://www.gamespot.com/pc/action/mafia/sh...&pid=371671 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.