Gäst Mangekyoucake Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Här kan man lägga in låtar man FC:at, kan man poängen kan man lägga till den också, men det behövs inte ;p. Easy; Ingen, har inte försökt, bara gjort så jag fick 5stjärnor på alla låtar.(Detta var innan jag började på expert.) Medium; My name is Jonas, Cliffs of dover, Paint it black, Before I forget, Cult of personality och Slow ride. Hard; Ingen so far, har inte spelat på ett tag, och igår missade jag endast en not på Cult of personality, den sista noten, råkade titta bort. Expert; Slow ride, Hit me with your best shot. Inget som imponerar, men ska försöka sätta massa FC nu på jullovet kan jag lova er! Lägg upp era listor i samma mall som jag. Eas; Medium; Hard; Expert; Efter som att tiden går kan ni lägga till en ny låt, och så folk ser det skriva ett nytt inlägg i stil som" Jag FC:ade Impulse på Easy igår." *Lägger till Impulse på easy* Ha d gött ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Easy; Typ alla Medium; dom mesta Hard; typ 1 Expert; Slow Ride *ska skriva upp lite exaktare + gh4 sen* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Expert: Closer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 (redigerat) Hard; My name is Jonas och nästan Cult of personality, klarade 99% och missade typ 3 toner på ett solo... Expert; My name is Jonas klarar desutom 95% på The way it ends. Redigerat 18 December 2008 av Viruz256 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 FC? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 FC?Full Combo. Fått 100%. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 FC = Full Combo Alltså klara hela låten utan att missa eller overstrum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 (redigerat) På GH2 och Aerosmith minns jag inte, men på trean: Easy: Through the fire and flames :P Medium: Minns ej Hard: Closer, Can't Be Saved, Cult of Personality (practice mode >.<) Expert: --- Redigerat 19 December 2008 av Fruktnystan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 På GH2 och Aerosmith minns jag inte, men på trean: Easy: Through the fire and flames :P Medium: Minns ej Hard: Closer, Can't Be Saved, Cult of Personality (practice mode >.<) Expert: --- Hahah x) I lol'd. FC:ade Slow Ride easy nyss 11!1elevenone11 Eger jagg intte?+????`??? Satte 100% på The Metal på Hard innan, men råkade overstrumma.. >_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpalimpa4 Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Expert: The Metal, Reptilia, Closer, Slow Ride, Barracuda, Talk Dirty To Me, Stricken (Bas), Citys on Flame With Rock And Roll (tog rätt lång tid att sätta den). Vissa låtar tog minst 6 försökt, typ The Metal... Men det gick bra i alla fall :) På World Tour har jag: Float On och American Woman :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 kmr inte ihåg vad den heter men klarade en på expert heavy metal lady eller nåt trr jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Jag vill Fc:a Jordan på Gh2 xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg