TheGreatest Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 um...ja? Atlantis började typ i slutet av SG-1 och skådespelare från SG-1 är ju också med i atlantis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Simpsons och Family Guy är det ända jag brukar titta på. På kanal sex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plissi Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 [/size] Simpsons!!!! Såklart! :D SIMPSONS :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 [/size] Simpsons!!!! Såklart! :D SIMPSONS :D håller med den killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Sport Disasters, World's most amazing videos och Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Måste dock säga att "Whacked out Sports" är den värsta skit jag någonsin sett... En irriterande röst som kommenterar ett fall på en rodeo tävling som man får se 3 gånger efter varandra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Måste dock säga att "Whacked out Sports" är den värsta skit jag någonsin sett... En irriterande röst som kommenterar ett fall på en rodeo tävling som man får se 3 gånger efter varandra... Agree, man får inte glömma ljudeffekterna heller : > Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikaman Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 jag pallar för f*n inte mer simpsons ar sett alla avsnitt minst 2 gånger. dom visade Family Guy förut VARFÖR SLUTADE DOM ?! Family Guy är lätt bättre än Simpsons men en show jag inte får nog av är Stargate Atlantis ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Simpsons ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 jag pallar för f*n inte mer simpsons ar sett alla avsnitt minst 2 gånger. dom visade Family Guy förut VARFÖR SLUTADE DOM ?! Family Guy är lätt bättre än Simpsons men en show jag inte får nog av är Stargate Atlantis ;)Men ofta att du sett alla simpson avsnitt. Simpson och Family Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 tv 6 var bara bra när den just hade kommit för då visade dem kenny vs speny 24/7. Världens mest värdelösa program.. Kollar bara på 6:an när det går någon bra film eller simpsons går. f*n du är alltid så negativ. men w/e det där var bara min åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 2 and half man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.