kkthxbye Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 jag åker snow blades det är kul... jag var ganska bra fast det var första gången i mitt liv i vinter... åker ni någo`? Citera
Rullis Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 Jag vill åka snowboard..Men min mamma vill inte åka dit där det e snö.. Citera
Gäst Soffan Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 Jag åker slalom! Det är skit roligt fasst det är inge kul att vurpa :P Citera
Slasktratt Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Det roligaste är helt klart att köra som f-n utan nån kontroll med skidor ner från en brant backe.. Citera
Scones Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 ja har åkt 2 gånger... de ända tricket ja kan e: Trilla-ner-för-hela-backen-o-slå-huvet-i-en-sten! men de e inte alla som kan de! Citera
Rullis Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Jag tror ajg kan det..åkt skidor en gång i mitt liv. Citera
Spaghettin Skrivet 5 April 2004 Rapport Skrivet 5 April 2004 jag åker både skidor och snowboard. Citera
Manga Master Skrivet 5 April 2004 Rapport Skrivet 5 April 2004 Åker skidor värsta coolt att se sin pappa ramla när han kör på brorsan :D! Men jag är grym på det! roligast är ju stört lopp då åker man så fort!!! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.