knark Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Öva på stavningen så kanske du klarar svenskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 (redigerat) 5:ans är enkelt det är 9:ans jag oroar mig för :( Min lärare sa att jag fick jätte bra i alla ämnen, man får inte betyg i femman men din lärare kommer säga hur bra du gjorde i ämnet. Oroa dig inte för 5:ans prov, 5:ans betyg påverkar inte din framtid så mycket utan det är bara för att visa vad du kan och vad du ska träna på har jag för mig. Redigerat 30 December 2008 av Bakar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 (redigerat) Svenska-IG Engelska-IG Matte-G Jag fick Svenska-100% Engelska-96% Matte-100% Redigerat 31 December 2008 av Umbreon24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 5:ans är enkelt det är 9:ans jag oroar mig för :( Min lärare sa att jag fick jätte bra i alla ämnen, man får inte betyg i femman men din lärare kommer säga hur bra du gjorde i ämnet. Oroa dig inte för 5:ans prov, 5:ans betyg påverkar inte din framtid så mycket utan det är bara för att visa vad du kan och vad du ska träna på har jag för mig. 9:ans är busenkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 5:ans är enkelt det är 9:ans jag oroar mig för :( Min lärare sa att jag fick jätte bra i alla ämnen, man får inte betyg i femman men din lärare kommer säga hur bra du gjorde i ämnet. Oroa dig inte för 5:ans prov, 5:ans betyg påverkar inte din framtid så mycket utan det är bara för att visa vad du kan och vad du ska träna på har jag för mig. 9:ans är busenkelt. Då har jag ju ingenting att oroa mig för ? O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Jag har faktiskt Nationella provet nästa termin. Skall väl vara intressant om provet är lätt eller svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Jag har faktiskt Nationella provet nästa termin. Skall väl vara intressant om provet är lätt eller svårt. Ok, då vet vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Jag har faktiskt Nationella provet nästa termin. Skall väl vara intressant om provet är lätt eller svårt. Har inte du haft det ganska länge nu? Du är ju faktiskt 16. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 nei han gick tillbaks ett år så han e 15 nu xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Jag fick inga såna betyg, vi fick så att om det var typ 48 uppgifter så fick man t.ex. 45/48. Ett sånt i varje ämne. Jag är besviken för jag fick två fel på engelska och ett i matte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Jag fick inga såna betyg, vi fick så att om det var typ 48 uppgifter så fick man t.ex. 45/48. Ett sånt i varje ämne. Jag är besviken för jag fick två fel på engelska och ett i matte. Du är 11 år, borde det inte vara 1+1 & såna matte tal då? Själv så när man hade nationella så aceade man engelskan & matten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Jag är femton år gammal och övar verkligen in till nationella provet. Lärarna i min klass säger att det är väldigt svårt. Men nationella ligger ej på betyget, så det är lungt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.