TheGreatest Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Finns ju 12sky 2 nu också. http://www.12sky2.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 ta och titta på aion: tower of eternity. Personligen tror jag det är en av de bästa utmanarna till wow som kommit på ett väldigt bra tag. dock har de inte släppts än men jag var med i den första betan och jag måste säga att det var ruggigt lovande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Warhammer Online: Age of Reckoning samt Age of Conan: Hyborian Adventures är båda mycket underhållande MMORPG-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 14 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Tack för tipsen allihopa! Ska ta en titt på spelen och kolla om jag hittar något :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Det finns Last Chaos som har bättre grafik än WOW och är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Men ffs köp bara Guild Wars eller prova trial saken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.